پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
30 خرداد 1397 - 15:15
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ما استفاده کند، قطعاً در سوریه میماند. حسین امیر عبداللهیان گفت: ما شاهدیم که آقای ترامپ در اعلام استراتژی ۲۰۱۸ امریکا به صراحت دروغ گفت و اعلام کرد که ما داعش را در عراق و سوریه از بین بردیم، این تعارضی است که ما شاهد آن هستیم.
وی بر همین اساس اضافه کرد: در اصل جمهوری اسلامی ایران و متحدینش هستند که در کنار ارتش عراق و سوریه نقش مهم را در مبارزه با تروریسم بر عهده گرفته اند. به نظر من دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد که تهدید بزرگ تروریستی داعش را از سر منطقه دور کرده است.
 

خروج ایران از سوریه آرزویی که صهیونیست‌ها به گورخواهند برد

 

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مقاومت ما در سوریه برای مبارزه با تروریسم تمام شده است یا خیر، گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک‌های مستشاری ایران استفاده کند با قدرت در سوریه میماند، حتی اگر لازم باشد در هر نقط‌ه ای از سوریه به درخواست دولت سوریه عملیاتی علیه تروریست‌ها سازماندهی کند این اقدام با قدرت انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات