پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
08 دی 1399 - 19:07
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

انتقام از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم خواسته ملت ایران است/ انتقامی پشیمان‌کننده خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام ادیانی با یادآوری حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: این آخر کار نیست و یقیناً انتقامی سخت و پشیمان‌کننده از دشمنان خواهیم گرفت.
کد خبر : 8070

پایگاه رهنما :

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگوی، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت حاج قاسم اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای در این پیام فرموند انتقام سختی خواهیم گرفت؛ همچنین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم تاکید کرد که انتقام می‌گیریم.

وی ادامه داد: با حمله به پایگاه آمریکا در عراق ضربه شست خودمان را به دشمنان نشان دادیم، ولی این آخر کار نیست و ایران اسلامی قطعاً در موقع مناسب و در مکان مناسب انتقام خون حاج قاسم را خواهد گرفت؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: انتقام از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس خواسته ملت ایران است.

وی افزود: همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و حتی کسانی که دشمن در داخل به آن‌ها طمع داشت، ترور حاج قاسم را محکوم کردند و این کار را غیر انسانی و خلاف حقوق بشر دانستند.

حجت‌الاسلام ادیانی تأکید کرد: ملت ایران بدانند که جمهوری اسلامی ایران یقیناً انتقامی سخت و پشیمان‌کننده از دشمنان خواهد گرفت.

ارسال نظرات