جمعه ؛ 30 شهريور 1403
01 خرداد 1397 - 09:08
آشنايي با پيام رسان هاي داخلي

پيام رساني آسان براي گپ هاي مجازي

پیام رسان گپ، یکی از پیام رسان‌های ایرانی است که این روز‌ها بر روی گوشی بسیاری از افراد نصب شده است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS و Web عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد. گپ از رابط کاربری مطلوبی بهره می برد.
کد خبر : 764

پایگاه رهنما:

پیام رسان گپ، یکی از پیام رسان‌های ایرانی است که این روز‌ها بر روی گوشی بسیاری از افراد نصب شده است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS و Web عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد. گپ از رابط کاربری مطلوبی بهره میبرد. بنابراین کاربر میتواند به سرعت با آن ارتباط برقرار کند. یکی از قابلیت‌های برنامه پیامرسان گپ مربوط به امکان شخصی سازی محیط برنامه و تغییر پوسته آن میشود. در این برنامه پوسته‌های مختلف با رنگ بندی‌های متنوعی وجود دارند و شما میتوانید رنگ پوسته برنامه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. جذابیت و در عین حال سادگی محیط اصلی برنامه پیام رسان گپ قابل مقایسه با هیچ پیام-رسان داخلی و خارجی دیگری نیست. این محیط اصلی شامل سه بخش مختلف میشود. در بخش اول به پیام‌های خود در دسته بندی‌های مختلف دسترسی خواهید داشت.
به منظور جابه جایی بین دستهبندی‌های مختلف تنها کافیست تا از گزینه‌های موجود در قسمت فوقانی صفحه گفتگو‌ها استفاده نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه خوانده نشده، تنها پیام‌های خوانده نشده برای شما نمایش داده خواهند شد. گپ امکان ایجاد دسته بندی را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران میتوانند پس از ایجاد دسته بندی، مکالمات خود با مخاطب مورد نظر را در آن دسته بندی قرار دهند. از دیگر قابلیت‌های ارائه شده توسط این برنامه میتوان به امکان پین کردن پیام‌ها و کانال‌ها اشاره کرد. کاربران میتوانند با استفاده از این قابلیت به راحتی پیام‌های مهم خود را به بخش فوقانی لیست گفتگو‌ها سنجاق نمایند. پیامرسان گپ شامل گروه‌ها و کانال‌های مختلفی میشود. همچنین کاربران میتوانند به راحتی نسبت به ایجاد گروه و کانال در این برنامه اقدام نمایند. از دیگر قابلیت‌های کاربردی ارائه شده توسط این برنامه میتوان به امکان لایک کردن پست‌ها در کانال‌ها و گروه‌ها اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های ارائه شده توسط این پیام رسان می توان به امکان ارسال ویدیو، عکس، فایل صوتی و موقعیت مکانی اشاره کرد. شاید متمایزترین ویژگی پیام رسان گپ، بخش «دنیای گپ» باشد. کاربران میتوانند از بخش دنیای گپ، در پیامرسان گپ به خدمات، محتوای ارزشمند، بازی و سرگرمی‌های متنوع دسترسی داشته باشند. بازیها، خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط این برنامه در گروه‌های مختلفی از جمله آموزشی، ورزشی، هنری و ... دستهبندی شدهاند.
بنابراین کاربر میتواند به راحتی به لیستی از سرویس‌ها بر اساس دسته بندی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد و نسبت به فعال سازی سرویس مورد علاقه خود اقدام نماید. بسیاری از بازی و مسابقه‌هایی که در این بخش ارائه شده اند، دارای جایزه نیز هستند. شما میتوانید در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید. از دیگر قابلیت-های کاربردی ارائه شده توسط این پیام-رسان میتوان به امکان دسترسی به خدمات پیشخوان الکترونیک اشاره کرد. کاربران میتوانند از طریق این پیامرسان نسبت به درخواست و ارسال پول، پرداخت قبوض و یا خرید شارژ اقدام نمایند. بدین منظور میتوانید از کارت بانکی خود استفاده کنید و یا با افزایش اعتبار در این برنامه از طریق کیف پول پرداخت‌های خود را انجام دهید. در پیام رسان گپ شما به راحتی میتوانید فروشگاه مجازی خود را راه اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. برای پرداخت هزینه نیز کیف پول گپ در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس‌ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید. همچنین از از موارد مورد استفاده از این سرویس میتوان به دریافت دانگ، یادآوری و دریافت قسط در قرضالحسنه‌های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکاری و ... اشاره کرد.
با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه گپ به تنظیماتی نظیر تغییر رابط کاربری، سایز متن، نوع فونت و ... دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور شامل لیست سیاه هم میشود. بنابراین کاربران می توانند مخاطبینی را که مایل به دریافت پیام از آن‌ها نیستید، به این لیست اضافه کنند. یکی از قابلیت‌های کاربردی برنامه پیامرسان گپ مربوط به امکان تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه میشود. بنابراین با تعیین رمز عبور از دسترسی سایر افراد به این اپلیکیشن جلوگیری خواهید کرد. ارائه نسخه وب این پیام رسان به شما کمک میکند تنها با استفاده از مرورگر و بدون نیاز به اپلیکیشن، وارد حساب کاربری خود شوید و به تمام اطلاعات و مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. برنامه گپ به جز فارسی، زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی را هم در اپلیکیشن گنجانده تا بتواند محصولش را به جز داخل کشور در خاورمیانه و سایر نقاط دنیا هم گسترش بدهد.
در پایان باید چنین گفت که اگر تا به حال رغبتی به استفاده از پیامرسان‌های ایرانی نداشتهاید، شاید گپ برنام‌های باشد که بتواند به میزان زیادی رضایت شما را جلب کند. این نکته را هم توجه داشته باشید که فقط حمایت شما است که میتواند راه را برای پیشرفت محصولاتی که به دست فرزندان این کشور طراحی شده هموار نماید.
برچسب ها: پیام رسان گپ مجازی

ارسال نظرات