پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
22 تير 1398 - 16:12

مقام با‌نک مرکزی:‌ ۴ میلیارد ارز ‌به چرخه اقتصادی کشور بازگشت‌ / معرفی صرافی‌های متخلف به ‌مراجع قضایی

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه ۴ میلیارد ارز در چهار ماه گذشته به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است گفت: اگر تخلفی از سوی صرافی‌ها مشاهده شود به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
کد خبر : 3428

پایگاه رهنما:

به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مهدی کسرایی پور ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه شرایط کشور شرایط خاصی است اظهار داشت: در شرایط نرمال فعالیت نمی‌کنیم که انتظارات در شرایط عادی باشد.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: اینکه انتظار می‌رود بانک مرکزی تمام قد خدماتی را ارائه دهد که در شرایط نرمال و عادی ارائه می‌کرده، انتظار درستی نیست چون در شرایط نابرابر و جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی اضافه کرد: همه ما در کشور باید در جنگ اقتصادی کشور متناسب با نقشی که داریم انجام وظیفه کنیم تا بتوانیم این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم.

کسرایی پور خاطرنشان کرد: بانک مرکزی همیشه نگاه حمایت از تولید داشته و در بخشنامه‌های اخیر هم این موضوع مستتر است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که سیاست‌های در پیش گرفته، از قبل مورد بررسی قرار دهیم و تصمیمات خلق‌الساعه گرفته نمی‌شود.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته 4 میلیارد ارز به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است افزود: بخشنامه‌ها به یک باره صادر نمی‌شود و کمیته‌هایی متشکل از فعالان عرصه‌های مختلف حضور دارند که و با مشارکت این افراد بخشنامه‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر صرافی‌ها تخلفی داشته باشند پیگیری خواهیم کرد اذعان داشت: اگر تخلفی از صرافی‌ها گزارش شد بدون شک پیگیری خواهیم کرد و به مراجع قضایی تحویل خواهیم داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات