دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
18 ارديبهشت 1398 - 10:23

از ۵۱ روز تا ۵۱ ساعت!

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت و پذیرش شروط مجاهدین فلسطینی از طرف این رژیم تا دندان مسلح، خبری بود که در اولین روز‌های رمضان سال ۹۸ همه مسلمانان جهان اسلام را خوشحال و در کنار اثبات قدرت مقاومت؛ پوشالی بودن گنبد آهنین این رژیم را به رخ جهانیان کشید.
نویسنده :
محمود قاسمی
کد خبر : 2900

پایگاه رهنما :

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت و پذیرش شروط مجاهدین فلسطینی از طرف این رژیم تا دندان مسلح، خبری بود که در اولین روز‌های رمضان سال ۹۸ همه مسلمانان جهان اسلام را خوشحال و در کنار اثبات قدرت مقاومت؛ پوشالی بودن گنبد آهنین این رژیم را به رخ جهانیان کشید. ناتانیاهو پس از انتخاب مجدد خود به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد؛ بدنبال زهر چشم گرفتن از جبهه‌های مقاومت و قدرت نمائی برای بستر سازی و تسهیل معامله قرن بر آمد که موشک‌های مقاومت با عبور از گنبد آهنین و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از اشغالگران؛ طرح او را با شکست سختی مواجه ساخت به گونه‌ای که مجبور شد با واسطه گری مصر؛ شرایط گروه‌های مجاهد فلسطینی در نوار غزه را بپذیرد و به آتش بس تن در دهد. تقلیل قدرت این رژیم طی چند سال گذشته از ۵۱ روز به ۳۳ روز و از ۳۳ روز به ۲۲ روز و از ۲۲ روز به ۸ روز و از ۸ روز به ۲ روزکه در آبان سال ۹۷ با موشکباران شهرک‌های صهیونیست نشین؛ اتفاق افتاد؛ بدیهی‌ترین نشانه افول قدرت این رژیم اشغالگر است که حتی دیر باورترین انسان‌ها هم با مرور شکست‌های پی در پی رژیم اشغالگر قدس؛ در پنج جنگ نابرابر، طی ۱۰ سال گذشته؛ که این رژیم؛ مجبور به عقب نشینی و پذیرش شروط جبهه‌های مقاومت شده است؛ مهمترین دلیل رو به اضمحلال بودن این رژیم می‌دانندو بر همین اساس پیش بینی هوشمندانه مقام معظم رهبری را که فرمود:: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» موضوعی تحقق پذیر و قابل اثبات تلقی می‌کنند. چرا که مقاومت توانسته است سرعت عقب نشینی اسرائیل را از ۵۱ روز به ۵۱ ساعت تقلیل دهد.. هر چند رژیم اشغالگر قدس مثل آمریکا مقید به رعایت تعهدات خود نبوده و همواره پیمان شکنی را در دستور کار خود دارد، اما ضربه‌های سنگین و کار آمد جبهه‌های مقاومت همواره این رژیم را به عقب نشینی وا داشته؛ و مجبور به قبول خواسته‌های مجاهدین نموده است. آخرین مورد از عقب نشینی رژیم صهیونیستی در برابر جبهه‌های مقاومت؛ قبول تمامی شروط مجاهدین و تن دادن به آتش بس در ۱۶ اردیبهشت سال ۹۸ بود. زیرا مقاومت با شلیک حدود ۷۰۰ موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین؛ چنان پاسخ کوبنده‌ای به تجاوز هواپیما‌های این رژیم؛ در بمباران غزه داد؛ که ناتانیاهو با تشکیل نشست اضطراری؛ دست به دامن ژنرال السیسی در مصر شد. تا مصر که هم پیمان آمریکاست؛ این رژیم را از ادامه حملات موشکی مجاهدین غزه برهاند؛ و آن‌ها را از این مهلکه نجات دهد. درگیری اخیر رژیم صهیونیستی با جبهه‌های مقاومت را؛ باید به لیست شکست‌های قبلی این رژیم اضافه کرد. و، اما چند پیام مهم با این موشکباران به رژیم صهیونیستی داده شد.
۱. با اینکه غزه در محاصره کامل رژیم صهیونیستی است و حتی چند کیسه سیمان و آرد را هم نمی‌توان بدون اطلاع این رژیم بداخل غزه برد؛ تولید موشک در داخل غزه آنهم در حجم چند هزار عدد؛ و شلیک آن به شهرک‌های صهیونیست نشین؛ نشانگر چند برابرشدن قدرت مقابله به مثل؛ جبهه مقاومت با اشغالگران قدس است که این رژیم نمی‌تواند آنرا نادیده بگیرد.
۲. پوشالی بودن مانور‌های تبلیغاتی ناتانیاهو در مورد گنبد آهنین و تضمین جان شهرک نشینان اشغالگر؛ از طرف سران این رژیم؛ برهمگان روشن شد؛ و همه فهمیدند مجاهدین هر وقت اراده کنند می‌توانند شهرک‌های صهیونیست نشین را مورد حمله قرار دهند.
۳. برای ترامپ و مشاورامنیتی او جان بولتون مشخص شد آنچه تکلیف فلسطین را در میدان عمل مشخص می‌کند؛ اراده و خواست ملت فلسطین است؛ نه تصمیم‌های دیکته شده از طرف اتاق‌های فکر صهیونیستی در آمریکا.
۴. با شکست مجدد رژیم صهیونیستی از جبهه‌های مقاومت، مشخص شد؛ طرح داماد صهیونیست آقای ترامپ (کوشنر) تحت عنوان معامله قرن؛ توهمی بیش نیست و آنچه سرنوشت ملت فلسطین را رقم خواهد زد نه طرح ترامپ؛ بلکه اراده الهی و مقاومت ملت فلسطین است.

ارسال نظرات