دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
10 شهريور 1403 - 11:40

عمليات ضد اسرائیلی در مرزهای فلسطین اشغالی و مصر؛ 6 صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری گزارش دادند که چند جوان مصری در گذرگاه «طابا» واقع در مرزهای فلسطین اشغالی و مصر، با شماری از گردشگران اسرائیلی درگیر شدند که در پی آن، شش صهیونیست زخمی شدند.
کد خبر : 17144

روزنامه اسرائیلی «معاریو» خبر داد که در جریان درگیری در گذرگاه «طابا» واقع در مرزهای فلسطین اشغالی و مصر، شش اسرائیلی زخمی شده‌اند. هنوز جزئیات بیشتری از علت این درگیریها منتشر نشده است.شبکه 12 اسرائیل می‌گوید که شماری از صهیونیستها با یک کارگر هتل مصری در طابا درگیر شده‌اند که باعث زخمی شدن صهیونیستها و بازداشت چند نفر دیگر شده است.به گفته این شبکه، برخی از صهیونیستها نیز به گذرگاه طابا بازگشته‌اند. در این درگیری از سلاح سرد و گرم استفاده شده و صدای چند تیر نیز شنیده شده است.

خبرگزاری فلسطینی «سما» بر خلاف این شبکه اسرائیلی، گزارش داد که چند جوان مصری با شماری از گردشگران اسرائیلی در این منطقه مرزی درگیر شده‌اند.در جریان این درگیریها، صهیونیستها زخمی شدند و به بیمارستانهای واقع در فلسطین اشغالی انتقال پیدا کرده‌اند.

در خرداد ماه گذشته نیز شماری از نیروهای ارتش مصر و با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح درگیر شده بودند.رسانه‌های صهیونیستی خبر داده بودند که سربازان مصری به سمت سربازان صهیونیست در این گذرگاه تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی دو سرباز مصری کشته شدند.

ارسال نظرات