دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
20 آذر 1401 - 17:54

"نوستراداموس اعراب" چه پیشگویی‌هایی برای سال 2022 کرده بود؟

میشل حایک لبنانی یا «نوستراداموس اعراب» با پیش‌بینی‌های عجیب‌اش که اغلب به حقیقت می‌پیوندند، همواره جنجال‌های زیادی را در جهان عرب به راه می‌اندازد
کد خبر : 13182

پایگاه رهنما:

 با نزدیک شدن به پایان هر سال، همه منتظر پیشگویی‌‌های جدید او هستند که از آینده دور و نزدیک خبرهای شگفت‌انگیز و باورنکردنی ارائه می‌دهد. میشل حایک لبنانی یا «نوستراداموس اعراب» با پیش‌بینی‌های عجیب‌اش که اغلب به حقیقت می‌پیوندند، همواره جنجال‌های زیادی را در جهان عرب به راه می‌اندازد. میشل حایک برای سال 2022 نیز پیشبینی‌هایی کرده بود که در ادامه برخی از انها را از نظر می‌گذرانیم.

 

ترور شیرین ابوعاقله

یکی از پیشگویی‌های نوستراداموس لبنانی به سر زبان‌ها افتادن دگرباره موضوع فلسطین در صحنه بین‌المللی بوده است. در این سال پرونده ترور خبرنگار شبکه الجزیره شیرین ابوعقله توسط ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین ظهور گروه‌های جدید مقاومت در کرانه باختری یعنی همان «بیشه شیرها» که توانست در مدت کوتاهی وحشت‌ به دل صهیونیست‌ها بیاندازد و در جهان عرب نامی برای خود دست و پا کند از مشهورترین رویدادهای فلسطین بوده است.

 

یوفوها

رصد اجرام عجیب فضایی و صحبت دوباره در مورد بشقاب پرنده‌ها و موجودات فضایی یا همان یوفوها، بخش دیگری از پیشگویی‌های میشل حایک برای سال 2022 بوده است. این در حالی است که در سال جاری ستاره شناسان اوکراینی از مشاهده برخی اجرام پرنده ناشناخته بر فراز آسمان پایتخت، کیف خبر دادند و همچنین سنای آمریکا نیز  طرح ایجاد سازمانی برای بررسی یوفوها تصویب کردسرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌ها اذعان کرده‌اند که «پدیده‌های جوی ناشناس» یک واقعیت است، در حالی که مهندسان و دانشمندان در فرانسه خواستار تشدید مطالعات در مورد این پدیده شده‌اند.

 

بحران سیاسی انگلیس

غوغا در پارلمان بریتانیا از دیگر پیشبینی‌های پیشگوی معروف لبنانی بوده است جایی که مجلس عوام انگلیس پس از وادار کردن بوریس جانسون به استعفا وارد بحران دیگری شد و لیز تراس به عنوان جانشین جانسون نیز نتوانست مدت زیادی روی کار بماند.

 

عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز

میشل حایک همچنین در مورد ایران نیز برخی پیشگویی‌ها را مطرح کرده بود از جمله انجام یک عملیات تروریستی و ترور یک نظامی مهم که شاید اشاره به ترور سرهنگ سپاه توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.

 

باز شدن درهای امارات به روی پناهجویان

در سال 2022 امارات پس از پشت سر گذاشتن رکود ناشی از شیوع کرونا، از اعطای شهروندی و پاسپورت اماراتی به سرمایه گذاران، افراد با استعداد و افراد دارای حرفه های تخصصی خبر داد.

 

مرگ خلیفه بن زاید

او گفته بود شارجه با اندوه فراوان سیاه پوش خواهد شد. در سال جاری میلادی رئیس سابق امارات، شیخ خلیفه بن زاید که از اهالی شارجه امارات بود پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

 

برج خلیفه در آتش

پیشگوی لبنانی از یک غافلگیری در برج معروف خلیفه نیز خبر داده بود. هوادارنش معتقدند که آتش سوزی مهیب در یک ساختمان 35 طبقه در جوار برج خلیفه در دبی مربوط به این پیشگویی است.

 

جهش جدید کرونا

در حالی که جهانیان اینگونه فکر می‌کنند که بحران شیوع کرونا به پایان رسیده و دیگر خطر از بین رفته است اما نوستراداموس لبنانی معتقد است که تازه ویروس کرونا در آغاز راه است و بیماری‌های جدیدی ظاهر می‌شوند. این پیشگویی درحالی است که چینی‌ها در ماه‌های گذشته از کشف‌ ویروس جدیدی با منشاء حیوانی خبر دادند که ۳۵ نفر را آلوده کرده بود. ویروسی به نام «لانژیا یا آبله میمون".

همچنین محققان جهش‌های دیگری در ویروس کرونا را مشاهده کرده اند که امیکرون و «سنتور» از این جهش‌ها بوده است.

 

خانواده سلطنتی قطر از جام غم می نوشند

این پیشگویی میشل حایک نیز درست از آب درآمد و خاندان حاکم قطر در سال جاری با مرگ شیخ محمد بن خالد بن حمد بن عبدالله آل ثانی عزادار شد.

 

افول درخشش یک ستاره جهانی ورزش در استادیوم های قطر

اما یکی از گفته‌های جنجالی حایک که هنوز محقق نشده است مربوط به پیشگویی ناکامی یک چهره برجسته ورزشی در قطر می‌باشد که از دید عموم به حوادث جام جهانی 2022 قطر اشاره دارد و سخن پیشگوی لبنانی نیز در مورد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی است که احتمالاً آخرین جام جهانی خود را با پبراهن تیم ملی تجربه می‌کند.

 

کویت در محاصره آب

این پیشگویی نیز به حقیقت پیوست و در هفته‌های اخیر سیل نابهنگامی در کویت به وقوع پیوست و شدن 211 نفر که در سیلاب گرفتار شده بودند نجات یافتند.

 

حادثه در زندان جو بحرین

در پیشگویی‌های میشل حایک وقوع حادثه‌ای جدي در زندانی در بحرين مشاهده می‌شود که با مراجعه به اخبار می‌توان دید که در سال جاری زندانیان زندان «جو» به بیماری سل مبتلا شده بودند.

 

عصیان‌گری سعودی در برابر ارباب

نوستراداموس اعراب پیشبینی کرده بود که تصمیمات مهمی در خاندان سلطنتی عربستان اتخاذ می‌شود. در هفته‌های گذشته عربستان به همراه امارات برخلاف اراده واشنگتن تصمیم گرفتند که سطح تولید نفت خود را در «اوپک پلاس» کاهش دهند. تصمیمی که بسیاری از تحلیلگران و سیاسیون آن را شورش ریاض علیه واشنگتن و تغییر اولویت‌های پادشاهی اعلام کردند.

 

سوریه بر روی دریای نفت شناور است

کارشناسان زمین شناسی در حالی  طی سال 2022 از کشف میادین نفتی جدید در شمال و جنوب دمشق پایتخت سوریه خبر دادند که نوستراداموس لبنانی پیشتر آن را افشا کرده بود.

منبع: الوقت

ارسال نظرات