دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
02 تير 1397 - 09:32

نام ۲ نفری که ۵۹ هزار سکه خریدند چیست؟

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از خرید ۵۹ هزار سکه طی ماه‌های اخیر توسط ۲ نفر خبر داد.
کد خبر : 968
به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی پیشتر ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفته بود: ۷ میلیون و ٦� � هزار ثبت‌نام سکه داشتیم که ۵۰ نفر، ۵ درصد این سکه‌ها را در اختیار دارند، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم خبر داد، فردی بیش از ۳۹ هزار سکه و فرد دیگری بیش از ۲۰ هزار سکه در ماه‌های اخیر خریداری کرده است، در عین حال هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است.

۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سکه پیش‌فروش شد/ کاهش حجم پایه پولی+جدول


شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از چندین ماه تعطیلی، گفت:در جلسه اخیر ستاد در هفته جاری تمامی اعضا حضور داشتند و گزارش‌های خوبی به صورت شفاف ارائه و ایرادات نیز به صورت روشن و صریح بیان شد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بحث مقابله جدی با تحریم‌ها یکی از دستورکار‌های نشست اخیر ستاد بود، افزود: در این نشست راهکار‌هایی برای مقابله جدی با تحریم‌ها و بهبود وضعیت ارزی کشور ارائه شد و همچنین موضوع گرانی‌های اخیر سکه مطرح و در این راستا تاکید شد بانک مرکزی نظارت بیشتری بر بحث فروش سکه داشته باشد.

وی ادامه داد: فردی بیش از ۳۹ هزار سکه و فرد دیگری بیش از ۲۰ هزار سکه در ماه‌های اخیر خریداری کرده است که این نحوه توزیع سرمایه‌های کشور نیز در این جلسه مورد نقد قرار گرفت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم شفافیت اقتصادی، یادآور شد: مقرر شد که مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش‌هایی را به صورت شفاف ارائه دهند و اطلاعات درباره شرایط کشور نیز به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سکه پیش فروش نظارت

ارسال نظرات