پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
29 بهمن 1399 - 23:38

دولت اصرار به باقی ماندن ارز ۴۲۰۰ در شش ماهه اول سال آینده دارد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: دولت اصرار دارد که در شش ماهه اول سال ارز ۴۲۰۰ تومانی همچنان باقی بماند.
کد خبر : 8484

پایگاه رهنما :

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی با بیان این که روند بررسی بودجه سال آینده از امروز در این کمیسیون آغاز می‌شود، گفت: کمیسیون تلفیق در روز‌های چهارشنبه تا روز شنبه به صورت مستمر جلسات دو شیفت و یا سه شیفت خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تلاش  خواهیم کرد تا روز یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه بودجه اصلاحی دولت را در کمیسیون به پایان برسانیم و به هیئت رئیسه پارلمان ارائه کنیم تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، ادامه داد: به دلیل اینکه وقت کم است اگر شورای نگهبان صلاح بداند همراه با بررسی مجلس آن‌ها نیز مصوبات مجلس را بررسی کنند و نظرات خود را اعلام کنند تا بتوانیم سریعتر ایرادات را برطرف کنیم.

نماینده آباده در مجلس عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم تا پایان سال بودجه را تصویب و نظر شورای نگهبان را اخذ کنیم و لایحه بودجه را برای برای ابلاغ به دولت ارسال کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس با اعلام اینکه تغییرات که دولت در اصلاحیه بودجه به مجلس ارائه کرده همان تغییراتی بود که در کمیسیون تلفیق بر روی لایحه اولیه انجام شده بود، اظهار داشت: تنها مواردی به مانند ارز ۴۲۰۰ مورد اختلاف نظر مجلس و دولت است که باید در کمیسیون و صحن مجلس درباره این موضوع تعیین تکلیف شود، دولت اصرار دارد که در شش ماهه اول سال این ارز همچنان باقی بماند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بودجه 1400 دولت ارز

ارسال نظرات