پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
27 ارديبهشت 1399 - 13:22

نیروی انتظامی دست‌اندرکار تهیه و توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ٥٠ هزار بسته به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال با مساعدت کارکنان این نیرو در سراسر کشور آماده و توزیع می‌شود.
کد خبر : 6356

پایگاه رهنما :

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی عصر پنجشنبه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در محل فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: تاکنون ٢٠ هزار بسته معیشتی از این تعداد آماده شده است. 

وی ادامه داد: امروز نیز در مشهد شاهد توزیع افزون بر ۷۰۰  بسته مواد غدایی برای نیازمندان در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات هستیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: این نیرو در همه میدانهای عمل فداکارانه و مجاهدانه حضور داشته و به عنوان نهادی مخلص، انقلابی، جهادی و ولایی حضوری ارزشمند و موثر در مسیر انجام ماموریتها و تکالیف گسترده خود دارد. 

وی افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار، به فرمان ولی امر و رهبر معظم انقلاب اسلامی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان هم با ایثار و اخلاص وارد عمل شده است.

حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در نیروی انتظامی ادامه دارد و امیدواریم این عمل صالح که انفاق سرچشمه گرفته از ایمان است با قوت ادامه یابد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: امروز این کمک مومنانه، همدلی و مشارکت کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی خراسان رضوی به یادبود شهدای خدمت، درگدشتگان ویروس کرونا و به شکرانه شفای بیماران و همچنین به برکت لطف شهدای عزیز این مرز و بوم برای چندمین مرحله اجرا می‌شود. 

سردار محمدکاظم تقوی افزود: ادامه اجرای این طرح همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی خراسان رضوی است.

امروز در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در خراسان رضوی توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا آغاز شد. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان شش هزار و ۸۵۴ را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۹۰ هزار و ۵۳۹ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند. 

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

ارسال نظرات