جمعه ؛ 30 شهريور 1403
25 فروردين 1399 - 10:58

بازدید حجت‌‌الاسلام عالی و ماندگاری از قرارگاه بانوان جهادگر جبهۀ سلامت

حجج اسلام عالی و ماندگاری با حضور در میان جمعی از بانوان جهادگر عرصۀ سلامت از زحمات آنان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.
کد خبر : 5975

پایگاه رهنما:

حجج اسلام مسعود عالی و محمدمهدی ماندگاری از اساتید حوزۀ علمیۀ قم با حضور در میان جمعی از بانوان جهادگر جبهۀ سلامت، از تلاش‌ها و زحمات آنان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام ماندگاری در این دیدار گفت: این حرکت جهادی شما بانوان یادآور روزهای زیبای دفاع مقدس است که عدّه‌ای در جبهه‌ها جانفشانی و خواهران بزرگواری هم در پشت جبهه‌ها از قبیل همین کارها را می‌کردند و نشان می‌دادند که جهاد فقط مختص مردان نیست.

وی افزود: وقتی خدای متعال دعوت به جهاد می‌کند و امیر‏المؤمنین علیه‌‏السلام جهاد را دری از درهای بهشت معرفی می‌کند؛ یعنی همه می‌توانند وارد این عرصه بشوند؛ جهاد یعنی انسان از خیلی از علاقه‌ها و وابستگی‌هایش برای یک هدف مقدس بگذرد. شماها می‌توانستید در خانه بنشینید و کنار خانواده خود باشید اما اکنون در مسیر جهاد سلامت قدم گذاشته‌اید و مجاهدانه خدمت می‌کنید.

حجت‌الاسلام عالی نیز در سخنانی گفت: امیر‏المؤمنین علیه‌‏السلام در حدیثی فرمود: «أفضل المعروف إغاثة الملهوف؛ بالاترین عمل خیر کمک به دردمند است.» این جهاد شما در راستای کمک به دردمندانی است که در بیمارستان‌ها و ... هستند، این جهاد بزرگی است که خدای متعال توفیق آن را به شما داده است.

بیشتر بخوانید
منبع: تسنیم

ارسال نظرات