- حنظله گوشی «نفتالی بِنِت» را هک کرد
- عکس / تصاویر دیده نشده از شهید رائد سعد
- بانک اهداف در جنگ شناختی
- کشتار دانشجویان در ۱۶ آذر و یک سند تاریخی از شکنجه مخالفان با «خرس» در دوره پهلوی!
- آیا نبرد حضرموت نقشه یمن را تغییر خواهد داد؟
- یادداشت ها / آیا پایان ماه عسل صهیونیستها در سوریه نزدیک است؟!
- قیام جوانان سوری | پیام عملیات «بیت جن» برای جولانی و صهیونیستها
- بسیج تمدنساز، نفس آخر استکبار
- دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور رهبر انقلاب
- انصارالله: جنگافروزی عربستان علیه یمن عواقب سنگینی دارد
- منظور: برنامه هفتم با کار کارشناسی کمسابقه تدوین شد/ بخش بزرگ برنامه قابل اجراست
- ۶۵۶ میلیون دلار صادرات با «مجوزهای رد شده» /بازهم پای کارتهای اجارهای در میان است؟
- نصراللهی، استاد ارتباطات: مستند عبری تسنیم آغاز عصر جدیدی از حرکت رسانهای ایران است
- ایران لولای ژئوپلیتیک جهان
- یادداشت / کد حیفا
جمعه ؛ 28 آذر 1404 حاتمیکیا با پنبهکاران سیلزده «خروج» میکند؟
فیلم جدید ابراهیم حاتمیکیا که سومین تجربه مشترک او پس از «بادیگارد» و «به وقت شام» است اینطور که گفته شده دفاع مقدسی نیست و تمی اجتماعی دارد.
مطلعین از فیلم جدید ابراهیم حاتمیکیا میگویند این فیلم تمی جنگی ندارد و موضوع داستانش اعتراضی اجتماعی است.
چند روز قبل بود که فرامرز قریبیان در مصاحبهای گفته بود فیلمنامه «خروج» را خوانده و حالا میتواند پیشبینی کند نقشی که در این فیلم دارد، بهترین نقش زندگیاش است.
فیلم، اما اینبار نه درباره یک رزمنده است که فرماندهی استراتژیک جنگ را داشته «چ-چمران» نه داستان یک محافظ شخصی دانشمندان هستهای را روایت میکند که جانش را پای اعتقادش میدهد «بادیگارد» نه حتی روایت جنگ با داعش در سوریه است «به وقت شام». اینجا حاتمیکیا و موسسه اوج براساس اخبار منتشرشده غیررسمی زندگی گروهی پنبهکار شهرستانی را روایت میکنند که محصولشان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعدههایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده است.
حاتمیکیا پیش از این در دهه ۸۰ و بعد از «به نام پدر» و ماجراهای «به رنگ ارغوان» تصمیم گرفت فیلم اجتماعی بسازد. او در آن سالها «دعوت» و «گزارش یک جشن» را ساخت که چندان از آنها استقبال نشد.
این کارگردان البته در دهه ۷۰ فیلمهایی، چون «آژانس شیشهای»، «از کرخه تا راین» و «بوی پیراهن یوسف» را ساخته است. آثاری تحسینبرانگیز در ژانر دفاع مقدس که بسترشان کنشهای اجتماعی بوده است.
حالا گفته شده در خروج به موضوعی دور از جنگ میپردازد و موضوعی، چون اعتراضات صنفی را اینبار دستمایه قرار داده و با آنها انتقاداتی به سیاستهای دولتی دارد.
چند روز قبل بود که فرامرز قریبیان در مصاحبهای گفته بود فیلمنامه «خروج» را خوانده و حالا میتواند پیشبینی کند نقشی که در این فیلم دارد، بهترین نقش زندگیاش است.
فیلم، اما اینبار نه درباره یک رزمنده است که فرماندهی استراتژیک جنگ را داشته «چ-چمران» نه داستان یک محافظ شخصی دانشمندان هستهای را روایت میکند که جانش را پای اعتقادش میدهد «بادیگارد» نه حتی روایت جنگ با داعش در سوریه است «به وقت شام». اینجا حاتمیکیا و موسسه اوج براساس اخبار منتشرشده غیررسمی زندگی گروهی پنبهکار شهرستانی را روایت میکنند که محصولشان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعدههایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده است.
حاتمیکیا پیش از این در دهه ۸۰ و بعد از «به نام پدر» و ماجراهای «به رنگ ارغوان» تصمیم گرفت فیلم اجتماعی بسازد. او در آن سالها «دعوت» و «گزارش یک جشن» را ساخت که چندان از آنها استقبال نشد.
این کارگردان البته در دهه ۷۰ فیلمهایی، چون «آژانس شیشهای»، «از کرخه تا راین» و «بوی پیراهن یوسف» را ساخته است. آثاری تحسینبرانگیز در ژانر دفاع مقدس که بسترشان کنشهای اجتماعی بوده است.
حالا گفته شده در خروج به موضوعی دور از جنگ میپردازد و موضوعی، چون اعتراضات صنفی را اینبار دستمایه قرار داده و با آنها انتقاداتی به سیاستهای دولتی دارد.
منبع: خبر آنلاین
اشتراک گذاری:
گزارش خطا
ارسال نظرات