دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
28 ارديبهشت 1398 - 10:27

وضعیت امنیت در شرق کشور، مطلوب است

سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در فرودگاه زابل، اظهار داشت: توفیق داشتیم روز گذشته بازدیدی از منطقه سیستان و پاسگا‌ه‌های مرزی و انتظامی انجام دهیم، الحمدلله همکاران از روحیه و آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.
کد خبر : 2984
 
سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در فرودگاه زابل، اظهار داشت: توفیق داشتیم روز گذشته بازدیدی از منطقه سیستان و پاسگا‌ه‌های مرزی و انتظامی انجام دهیم، الحمدلله همکاران از روحیه و آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: روز گذشته دیداری با سران طوایف صورت گرفت و ملاقاتی هم با همکاران عزیز انجام شد؛ امیدواریم این آمادگی‌ها روز به روز با همکاری، مساعدت و رشادت‌های این عزیزان ارتقاء یابد.
این مقام ارشد انتظامی گفت: بحمدالله وضعیت امنیت در شرق میهن اسلامی مطلوب است و در هر نقطه از جدار مرزی اگر تحرکی صورت گیرد با هوشیاری مرزداران عزیز خنثی می‌شود.
وی درباره قاچاق سوخت و کالا، گفت: اقدامات خوبی در این رابطه صورت گرفته و در سال جاری گسترش خواهد یافت؛ نیروی انتظامی امنیت را برای کسانی که قصد دارند کارگاه‌های تولیدی در منطقه ایجاد یا گسترش دهند، ارتقاء می‌دهد تا آنان با خیالی آسوده و در امنیت کامل به تجارت قانونی بپردازند.
سردار اشتری در خاتمه گفت: بحمدالله بین نیرو‌های مسلح و مردم همدلی و وحدت وجود دارد و امیدواریم این وحدت و همدلی روز به روز گسترش یابد و منجر به ارتقاء امنیت در همه بخش‌ها شود
اقتدار و امنیت میهن اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا هستیم
سردار «حسین اشتری» در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل طی دیدار با خانواده‌های شهدا در این شهرستان خود را حامل پیام مقام‌معظم‌رهبری (مدظله العالی) دانست و اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: هر جا خانواده شهیدی را دیدید، سلام من را به آنان برسانید.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدا و خانواده آنان افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند، امنیت مثال زدنی که امروز از آن برخوردار هستیم مدیون رشادت و مجاهدت‌های شهدا است.
وی با اشاره به اینکه همه باید قدردان شهدا و خانواده این عزیزان گرانقدر باشیم، گفت: شهدا با نثار خون خود برای میهن اسلامی،  امنیت ایجاد کردند و همه موظفیم این امنیت را حفظ و در جهت ارتقاء آن تلاش کنیم.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شهیدان در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی حرکت کردند و جانفشانی این عزیزان برای ما مقدس و زنده است.
فرمانده ناجا در خاتمه با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: روحیه انقلابی، صبر و ایثار این عزیزان برای همه ما درس و الگو است قدردان شهدا و خانواده معزز آنان بوده و تکریم آن‌ها را بر خود توفیقی بزرگ می‌دانیم.

ارسال نظرات