جمعه ؛ 30 شهريور 1403
29 اسفند 1397 - 18:31

بازخوانی مهمترین رویدادهای سیاسی و تاریخی

بازخوانی مهمترین حوادث و حواشی سیاسی سال ۹۷ و مناسبت‌های نوروز از امروز منتشر می‌شود.
کد خبر : 2569

پایگاه رهنما :

به‌مناسبت نوروز ۹۸ و فرارسیدن سال جدید،  ویژه‌نامه نوروزی گروه سیاسی  از امروز و تا پایان تعطیلات عید منتشر می‌شود. گزارش‌ها و گفت‌وگو‌های این ویژه‌نامه در رابطه با حوادث سیاسی سال ۹۷ و مناسبت‌های نوروزی سال ۹۸ در حوزه‌های رهبری،  دولت، مجلس، دفاعی، احزاب و تاریخ انقلاب است.

در این ویژه‌نامه به بازخوانی مهمترین بیانات امام خامنه‌ای در سال ۹۷ و عملکرد رئیس جمهور، دولت و مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت پرداخته شده است، همچنین در این ویژه‌نامه نگاهی به حوادث سیاسی، امنیتی و نظامی در سالی که گذشت انداخته و به بررسی عملکرد احزاب و شخصیت‌های سیاسی و نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه پرداخته شده است. دستاورد‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران که آخرین آن زیردریایی فاتح بود نیز در ویژه‌نامه نوروزی سال ۹۸ بررسی شده است و گریزی به متوفیان سال ۹۸ از جمله آیت الله شاهرودی و آیت الله مؤمن زده شده است.

گفت‌وگو با جواد منصوری و تیسمار کرمعلی شجاعی درباره آیت الله منتظری و ارتش شاهنشاهی نیز از ویژه‌های این ویژه‌نامه است، ضمن اینکه به بازخوانی حادثه حمله رژه روز ۳۱ شهریور در اهواز و حمله به مدرسه فیضیه در سال ۴۲ و روایت شاهدان عینی و عزل آیت الله منتظری در سال ۶۷ پرداخته شده است. در روز یک فروردین نیز گزارشی در مورد مدرسه‌ای که طلبه‌های آن قضایی و امنیتی شدند، منتشر خواهد شد.

از امروز نخستین گزارش این ویژه‌نامه منتشر می‌شود و تا روز شانزدهم فروردین ۹۸ با گزارش‌ها و گفت‌وگو‌های ما همراه باشید. هر روز ۲ مطلب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در قالب این ویژه‌نامه منتشر و به شما مخاطبان عرضه می‌شود.

پایگاه رهنما؛ سال نو را به شما تبریک عرض می‌کند و سالی خوش همراه با موفقیت را برای شما آرزومند است.
منبع: تسنیم

ارسال نظرات