دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
30 بهمن 1397 - 15:56

در انتظار سیلی سخت

جمهوری اسلامی ایران از کنار اقدامات وحشیانه گروهک‌های تروریستی و اربابان آن‌ها به سادگی عبور نخواهد کرد. وقت آن رسیده که گروه جیش الظلم همانند همسلفان خویش ضرب شست اطلاعاتی و عملیاتی سپاه پاسداران را بچشد.
نویسنده : حسین نمازی
کد خبر : 2331
حمله انتحاری در سیستان انعکاسی از بغض خفته دشمنان از حماسه ۲۲ بهمن بود. حادثه تروریستی خاش و حمله به اتوبوس حامل پاسداران سپاه انقلاب اسلامی بعد از درگیری مکرر نیرو‌های انتظامی با تروریست‌ها حزب دموکرات کردستان در مرز عراق، عملیات تروریستی در اهواز، بار دیگر مردم ایران را داغدار کرده. جالب آنکه جمهوری اسلامی هیچ کدام از این وقایع تروریستی را بی پاسخ نگذاشته است.
حالا این عملیات تروریستی که منجر به شهادت ۲۷ تن از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده نیز با سیلی سخت ایران روبه رو خواهد شد. این عملیات مسلماً در اتاق فکر‌های سیا و موساد وبرخی کشور‌هایی منطقه همچون عربستان و امارات ساماندهی می‌شود. بروز چنین واقعه‌ای با چند روز فاصله از ۲۲ بهمن پیام‌های مهمی را منعکس می‌کند. اولین که دشمن سعی می‌کند وجهه ایران به عنوان کشتی امن و جزیره ثبات در منطقه توفان زده غرب آسیا را مخدوش کند و شیرینی حماسه ۲۲ بهمن را در کام مردم و مسئولان تلخ کند. اشغال فضای مجازی و منحرف کردن افکار عمومی نسبت به بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد گام دوم انقلاب و ادامه مسیر از دیگر اهدافی است که تروریست‌ها و مهم‌تر از آن اربابان آن‌ها دنبال می‌کنند.
از طرفی دشمن با هدف نا امن سازی، سعی در القاء توسعه قدرت مانور گروهک ههای تروریستی مزدور در نوار مرزی کشور دارد که حیاتشان را در گرو خشونت و کشتار مردم می‌دانند. اگر به سلسله این اقدامات تروریستی در سال ۹۷ دقت کنیم اعم از ماجرای اهواز، ربودن مرزبان ها، درگیری با مرزبانان در مرز‌های غربی وواقعه تروریستی خاش به این نکته مهم می‌رسیم که دشمن سعی دارد با بهره گیری از اصل غافلگیری با انتقال بحران به مرز‌ها و درصورت امکان داخل مرز‌های ایران، امنیت را خدشه دار کند و مجموعه نیرو‌های امنیتی در کشور را با چنین عملیاتی مشغول و خود را برای عملیات گسترده تری آماده کند. اما نه این شهدای مظلوم اولین و آخرین شهدای امنیت بوده اند و نه جمهوری اسلامی ایران از کنار چنین اقدامات وحشیانه و تروریستی به سادگی عبور خواهد کرد. وقت آن رسیده که گروه جیش الظلم همانند همسلفان خویش ضرب شست اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی را بچشد تا از سیلی‌های انقلابی بی بهره نبوده باشند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌ها و بازماندگان شهدای مظلوم این واقعه تروریستی پیگیری قصور احتمالی در این حادثه را وظیفه حتمی سپاه دانستند. سپاه در کسوت منتقم و بازوی توانمند نظام بار‌ها توانایی خود را در گوشمالی کوردلان و اتاق‌های فکر تروریستی ثابت کرده است؛ برای مثال سپاه در پاسخ به شهادت ۱۱ بسیجی مریوانی توسط عوامل تجزیه طلب کرد در (۳۰/۴/۹۷) بلافاصله ۱۱ روز بعد با حمله موشکی به مقر حزب دموکرات ها، پاسخ خوی وحشی گری آن‌ها را داد. یا ۱۰ روز بعد از حمله تروریستی اهواز در ۳۱ شهریور ۹۷ مقر فرماندهان داعش را هدف موشک‌های نقطه زن خود قرار داد. حالا اجل تحریک کنندگان و مجریان گروهک تروریستی جیش العدل سر رسیده؛ چرا که به زودی موشک‌های نقطه زن ایرانی همچون صاعقه بر سر آن‌ها فرود خواهند آمد؛ آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.»

ارسال نظرات