- لیست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد/ ۵ بازیکن خط خوردند، دو نفر در لیست انتظار
- ناگفتههای فراوان مدرسه میناب؛ روایتهای بیپایان از آن روز سیاه
- به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی؛
- دانشگاه جای «شعبان بیمخها» نیست
- حق اعتراض مردم؛ خطقرمز نانوشته در حکومت علوی
- در تجمعات اعتراضی مرکز تهران چه میگذرد؟ / تیپولوژی پروژه التهاب در بازار! + فیلم و عکس
- بصیرت مردم علیه فتنه
- دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سردار سلیمانی برگزار شد
- بارش گسترده برف و باران در کشور/کاهش تا ۱۵ درجهای دما در برخی مناطق
- توسعه پرنده بدون سرنشین اسکن سریع در پژوهشگاه هوافضا
- زنگ خطر هوش مصنوعی در آموزش و پرورش؛ اجرای سند ملی چرا به تعویق افتاد؟
- مصر در صدر نرخ زاد و ولد در جهان عرب
- حکم اعدام متهم ردیف اول پرونده «رضایت خودرو طراوت نوین» اجرا شد
- آینده ایران در گرو «خانواده پایدار»؛ جزئیات برگزاری دومین اجلاس تخصصی با محوریت «انتخاب آگاهانه»
- فیلم|تست ایمنی خودرو در ایران؛ نمایش جدید یا پایان ساخت ارابههای مرگ؟
۲۲ خرداد ۱۴۰۵ واکنش فلیک به شکست سنگین بارسلونا
بارسلونا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نمایش ناامید کننده ای داشت و در لندن با ۳ گل برابر چلسی شکست خورد.
سرمربی آلمانی بارسلونا، در نشست خبری بعد از بازی از اندوه و ناراحتی خود از این شکست سنگین سخن گفت و بر لزوم یادگیری از اشتباهات و آماده شدن برای بازیهای آینده تأکید کرد.
هانسی فلیک گفت: فرصت زدن گل اول را داشتیم، اما پس از اخراج بازیکن، شرایط سخت شد. ما جنگیدیم و برخی جنبههای مثبت را دیدم اما توپهای زیادی را از دست دادیم و توپهای سادهای را تحت فشار از دست دادیم. نمیدانم چند دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم اما مدت زیادی بود. چلسی تیم بسیار خوبی است. باید شکست را بپذیریم و مثبت فکر کنیم.
او در مورد امکان صعود بارسلونا به عنوان یکی از هشت تیم برتر گروه گفت: خیلی سخت خواهد بود که در میان هشت تیم برتر قرار بگیریم اما همه چیز ممکن است. باید تهاجمی بازی کنیم. چلسی را پویاتر دیدم و این همان چیزی است که من از تیمم میخواهم. باید بیشتر بجنگیم و با شدت و انرژی بیشتری بازی کنیم. پیروزی بر این چلسی آن هم با یک بازیکن کمتر آسان نیست، اما نسبت به بازیهای آینده خوشبین هستم. سه بازی دیگر داریم و به توانایی خود برای پیروزی در آنها اطمینان دارم. امروز برخی اشتباهات را مرتکب شدیم، توپ را حفظ نکردیم و برخی بازیکنان اشتباه کردند. هر چند که خوب نبودیم اما نکات مثبتی هم وجود داشت. خوشبختانه رافینیا بازگشت و مارکوس رشفورد در سطح خوبی است. باید مثبت باشیم. اگر بازی را تحلیل کنید، باید در نظر بگیرید که با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و این بسیار تأثیرگذار است. بازی با برتری عددی به چلسی مزیت بزرگی داد.
سرمربی آلمانی به اهمیت درس گرفتن از اخراج بازیکن اشاره کرد و گفت: نمیدانم در صحنه کارت زرد اول چه اتفاقی افتاد، باید با آرائوخو صحبت کنم و ویدیوها را بررسی کنم. کارت زرد دوم هم نباید به این شکل میشد اما این چیزهایی است که در فوتبال اتفاق میافتد. زمان یا موقعیت مناسبی نبود، اما این چیزی است که رخ داد.
فلیک در پایان اظهارات خود گفت: به شما قول می دهم که بارسلونای متفاوتی را خواهید دید. میبینم چگونه تمرین میکنیم، شدت و کیفیت تمرینات با هفتههای قبل متفاوت است. احساس خوبی دارم.
ارسال نظرات