- یادداشت ها / آیا پایان ماه عسل صهیونیستها در سوریه نزدیک است؟!
- قیام جوانان سوری | پیام عملیات «بیت جن» برای جولانی و صهیونیستها
- بسیج تمدنساز، نفس آخر استکبار
- دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور رهبر انقلاب
- انصارالله: جنگافروزی عربستان علیه یمن عواقب سنگینی دارد
- منظور: برنامه هفتم با کار کارشناسی کمسابقه تدوین شد/ بخش بزرگ برنامه قابل اجراست
- ۶۵۶ میلیون دلار صادرات با «مجوزهای رد شده» /بازهم پای کارتهای اجارهای در میان است؟
- نصراللهی، استاد ارتباطات: مستند عبری تسنیم آغاز عصر جدیدی از حرکت رسانهای ایران است
- ایران لولای ژئوپلیتیک جهان
- یادداشت / کد حیفا
- حل مسائل ایران را از کنیسههای آمریکا طلب نکنید
- چرا رسیدگی به پرونده شهید آرمان علیوردی طولانی شده است؟ / نقش هر یک از متهمان در وقوع قتل باید مشخص شود
- جنگ بیشتر؛ سفره کوچکتر | تاثیرات اقتصادی تنش افغانستان و پاکستان
- فراز و فرود بانک آینده؛ از ایرانمال تا بدهی ۵۰۰ هزار میلیاردی
- راز محبوبیت آیتالله اشرفی اصفهانی/ چرا مردم کرمانشاه هیچگاه شهید محراب را فراموش نکردند؟
دوشنبه ؛ 17 آذر 1404 تراموا به تهران رسید
«تراموا مصوبه شورا را ندارد و ما هم از جزییات آن خبر نداریم»، این را عضو کمیسیون عمران شورا علی اصغر قائمی میگوید.
نائب رئیس شورای شهر پرویز سروری به «ورود ٢ رام تراموا به تهران» اشاره کرد ومیگوید که «از اظهار نظر برخی از دوستان شورایی در تعجبم» چرا که فعلا قرار است تراموا تست شود نه انبوهسازی. سال گذشته شورای ترافیک مجوز احداث ٢ خط تراموا از میدان آزادی تا پایانه شرق و از جنتآباد تا لویزان را داد. چین هم دو رام تراموا (اتوبوس برقی ٣ کابینه چرخ لاستیکی) به تهران داد تا در صورت خروجی مثبت تولید انبوه آغاز شود.
معاون شهردار تهران محسن هرمزی هم میگوید که «بعد از تست تراموا حتما نظرات شورای شهر را هم جویا خواهیم شد». تراموا وارد خط بی. آر. تی تهرانپارس آزادی میشود و به گفته یکی از مدیران شهری در عید سال ١۴٠۴ فعالیت رسمی خود را آغاز میکند.
ارسال نظرات