پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
05 آذر 1397 - 14:56
آیت الله جنتی : دلسوزی و احساس مسئولیت نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهروندان قابل تقدیر است

سردار اشتری: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت ولی‌فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه تعدادی از معاونان ناجا با آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و گو کرد.
کد خبر : 1809
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دلسوزی و احساس مسئولیت نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهروندان قابل تقدیر است که این امر نشأت گرفته از تقویت بعد معنوی در ناجا می‌باشد. سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه تعدادی از معاونان ناجا با آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و گو کرد. آیت الله جنتی در این دیدار ضمن تقدیر از فرمانده ناجا برای گزارش ارائه شده، اظهار داشت: نیروی انتظامی از ویژگی خاصی برخودار است که مخصوص به خودش می‌باشد؛ با توجه به نوع ماموریتش با همه مردم سروکار دارد و استثنائی را برای هیچکس قائل نیست.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهروندان تلاش می‌کند، تصریح کرد: مسئولیت سنگین امنیت مالی، جانی و ناموسی، کار بسیارسنگین و حساسی است که در این خصوص اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی انجام شده که بایستی اطلاع‌رسانی لازم در این امر صورت پذیرد تا آحاد جامعه از فعالیت‌های ناجا مطلع شوند. وی با بیان اینکه دلسوزی و احساس مسئولیت شما قابل تقدیر است که این امر نشأت گرفته از تقویت بعد معنوی در ناجا می‌باشد؛ گفت: باید به مسائل شرعی، نماز و عبادات خیلی اهمیت بدهید چراکه انگیزه الهی در کار موجب می‌شود، کمیت و کیفیت عملکرد شما ارتقاء پیدا کند. رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی با شورای نگهبان، گفت: سلامت نیروی انتظامی با گذشته قابل قیاس نیست با وجود کار طاقت‌فرسا و بسیار سخت شما در سرما، گرما و برف و باران؛ آسایش و آرامش مردم به خوبی در سطح کشور تامین شده که به شخصه از زحمات شما و تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا قدردانی می‌کنم.

در ابتدای این دیدار، سردار حسین اشتری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی، به تنوع و تعدد ماموریت ناجا اشاره و اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور، در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاری خوب مردم و تلاش همکارانم میسر شده است. وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار پلیس است، گفت: شناسایی و دستگیری مخلان نظم اقتصادی، از توفیقات پلیس می‌باشد که این امر مرهون تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی است؛ امیدواریم با همکاری دستگاه قضا، گام‌های موثرتری در این حوزه برداریم که نتیجه آن رضایت‌مندی شهروندان عزیز است.
 
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور از مردم به عنوان بالاترین سرمایه نیروی انتظامی نام برد و افزود: هر چقدر مشارکت عمومی افزایش یابد در اجرای مأموریت‌ها موفق‌تر عمل می‌شود. سردار اشتری در خاتمه گفت: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت، ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است که از این بابت خدا را شاکریم و ان شاءالله مدیون خون شهدا و حضرت امام (ره) نشویم.

ارسال نظرات