- کشتار دانشجویان در ۱۶ آذر و یک سند تاریخی از شکنجه مخالفان با «خرس» در دوره پهلوی!
- آیا نبرد حضرموت نقشه یمن را تغییر خواهد داد؟
- یادداشت ها / آیا پایان ماه عسل صهیونیستها در سوریه نزدیک است؟!
- قیام جوانان سوری | پیام عملیات «بیت جن» برای جولانی و صهیونیستها
- بسیج تمدنساز، نفس آخر استکبار
- دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور رهبر انقلاب
- انصارالله: جنگافروزی عربستان علیه یمن عواقب سنگینی دارد
- منظور: برنامه هفتم با کار کارشناسی کمسابقه تدوین شد/ بخش بزرگ برنامه قابل اجراست
- ۶۵۶ میلیون دلار صادرات با «مجوزهای رد شده» /بازهم پای کارتهای اجارهای در میان است؟
- نصراللهی، استاد ارتباطات: مستند عبری تسنیم آغاز عصر جدیدی از حرکت رسانهای ایران است
- ایران لولای ژئوپلیتیک جهان
- یادداشت / کد حیفا
- حل مسائل ایران را از کنیسههای آمریکا طلب نکنید
- چرا رسیدگی به پرونده شهید آرمان علیوردی طولانی شده است؟ / نقش هر یک از متهمان در وقوع قتل باید مشخص شود
- جنگ بیشتر؛ سفره کوچکتر | تاثیرات اقتصادی تنش افغانستان و پاکستان
شنبه ؛ 22 آذر 1404 رئیس مرکز سنجش افکار صداوسیما
۶۰ درصد مخاطبان تلویزیون از فضای مجازی استفاده میکنند
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما گفت: هم اکنون بیشترین و پربازدیدترین محتواهای منتشر شده در فضای مجازی درباره تولیدات رسانه ملی است و استفاده از ظرفیت این فضا برای همپوشانی از تولیدات صداوسیما در دستور کار رسانه ملی است.
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکارسازمان صدا وسیما تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ۲۰ درصدی که بعنوان استفاده کنندگان از فضای مجازی اعلام میشود کسانی هستند که صرفا از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
وی با تاکید بر اینکه اکثر مخاطبانی که تلویزیون میبینند در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی هم فعال هستند؛ افزود: از حدود ۸۰ درصدی که براساس نظرسنجی مرکزپژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما، تلویزیون تماشا میکنند حداکثر ۶۰ درصد در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی حضور دارند و از این فضا استفاده میکنند.
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا وسیما تصریح کرد: در عصر رسانههای همگرا یک کاربر میتواند از طریق فضای مجازی تلویزیون مشاهده کند یا اخبارش را از خبرگزاریها و شبکههای مجازی دریافت کند و به نوعی شاهد همپوشانی بسیاری در این عرصه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه اکثر مخاطبانی که تلویزیون میبینند در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی هم فعال هستند؛ افزود: از حدود ۸۰ درصدی که براساس نظرسنجی مرکزپژوهش و سنجش افکارسازمان صداوسیما، تلویزیون تماشا میکنند حداکثر ۶۰ درصد در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی حضور دارند و از این فضا استفاده میکنند.
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا وسیما تصریح کرد: در عصر رسانههای همگرا یک کاربر میتواند از طریق فضای مجازی تلویزیون مشاهده کند یا اخبارش را از خبرگزاریها و شبکههای مجازی دریافت کند و به نوعی شاهد همپوشانی بسیاری در این عرصه هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری:
گزارش خطا
ارسال نظرات