شنبه ؛ 06 مرداد 1403
06 فروردين 1403 - 13:52

رئیس جمهور: تسهیل، تسریع و تکریم مردم مدنظر مسئولین باشد

رئیس جمهور زمان‌شناسی، نیازشناسی و همچنین سنجش دقیق ظرفیت‌ها و امکانات را شرط تحول و لازمه خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولان دانست و تصریح کرد: تسهیل امور و مردمی‌سازی برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر : 16140

تبیین:

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در «گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی در راستای بهار خدمت» با بیان اینکه بهترین حال در سال جدید می‌تواند با اراده، نگاه تحولی و نگاه به تغییر در ما ایجاد شود، خدمت به مردم را از جمله زمینه‌های موثر برای رسیدن به مقام قرب الهی عنوان کرد و افزود: در روایات ما هیچ امری بعد از انجام واجبات و ترک محرمات برای رسیدن به قرب پروردگار متعال بهتر از گره‌گشایی از زندگی مردم وجود ندارد و امروز این زمینه برای همه ما فراهم شده که بتوانیم با خدمت به مردم به این مقام ارزشمند نایل شویم.

رئیس جمهور در ادامه نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب را اساس تحول دانست و تصریح کرد‌: در مقابل کسانی که به دنبال توقف رشد کشور هستند و نمی‌خواهند این کشور به قله‌ها برسد، باید بازنگاهی در اقدامات انجام شده داشته باشیم و ببینیم آیا به میزان لازم تلاش صورت گرفته یا باید این تلاش مضاعف شود.

رئیسی در زمان شناسی، نیازشناسی و همچنین سنجش دقیق ظرفیت‌ها و امکانات را شرط تحول و لازمه خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولان دانست و تصریح کرد: این نگاه دقیق و ژرفی می‌طلبد که به همه شرایط توجه کنیم و کار‌ها در زمان خودش صورت گیرد تا پس از اتمام دوره مسئولیت به پشیمانی دچار نشویم.

رئیس جمهور ادامه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های اصلی دولت عنوان کرد و افزود: دولت در این راستا در تلاش است که هم خود طرح‌ها را نیمه تمام رها نکند و هم عقب‌ماندگی‌ها در به سامان رساندن طرح‌های رها شده و نیمه‌تمام را جبران کند.

رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت تسریع در انجام امور با کار و حرکت جهادی افزود: دشمن موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را بر نمی‌تابد، اما به فضل خدای متعال و به برکت اخلاص مردم، خون مطهر شهدا و هدایت‌های داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی کشور در حال پیشرفت است و موفقیت‌های بسیاری بدست آمده که لازمه استمرار آن حرکت جهادی و تسریع در به سامان رساندن کارهاست.

ارسال نظرات