دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
25 دی 1402 - 11:46
وحشت دشمن از رابطه ملت و حاکمیت در ایران

پایگاه رهنما:

زنده و جاری بودن مکتب حاج قاسم سلیمانی و عشق و علاقه ملت ایران به راه این شهید و شخصیت این شهید که نمود بارز آن را در جمعیت چندده هزار نفری سیل مشتاقان زیارت گلزار شهدای کرمان بعد از ۴ سالی که از زمان شهادت ایشان می گذرد می توان دید، خود گویای رابطه مستحکم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج فشار رسانه ای و تبلیغاتی غرب است.
**جدایی ملت و حاکمیت ترجیع بند اقدامات دشمنان
اگر بخواهیم مهم ترین ترس استکبار جهانی یعنی آمریکا و دیگر دشمنان این کشور از نظام جمهوری اسلامی را نام ببریم و ترجیع بند تمام اقدامات آنان در طی ۴۵ سال گذشته را به یاد آوریم،این ترس رابطه قوی ملت و نظام جمهوری اسلامی و ترجیع بند اهداف دشمنان نابودی این رابطه است.
گزاره بالا را می توان در تک تک حوادث ۴۵ سال اخیر دید.آنان از همان سال های ابتدایی انقلاب با ترور شخصیتی رهبران انقلاب سعی در ایجاد شک در بین مردم نسبت به نظام و کارگزاران آن داشتند. موج تخریب ها و تهمت هایی که به شهید بهشتی نسبت داده می شد نمونه ای از این مسئله است. در قدم بعدی دشمنان توسط ایادی داخلی خود اقدام به ترور و حذف فیزیکی صاحب نظران و متفکرین انقلاب و همچنین کارگزاران کلیدی نظام داشتند. ترور شهید مطهری ، سپهبد قرنی، شهدای حادثه ۷ تیر، شهید رجایی و شهید باهنر همه و همه به منظور انقطاع راه ملت و حاکمیت بود. آنان فردی همچون شهید رجایی را به این بهانه نانوشته ترور کردند چون وی دارای محبوبیت ویژه ای بین مردم بود.
اقدام بعدی آنان شروع جنگی بود که مردم را به واسطه بحران های متعدد آن دوران از نظام خسته کند ولی جنگ ایران و عراق درست برخلاف تحلیل آنها به تقویت رابطه ملت و حاکمیت منجر شد.
در دوران پس از جنگ، تهاجم فرهنگی آنان از طریق جریان به اصطلاح روشنفکری سعی در القای تمام شدن دوران انقلابی گری داشتند. این دسیسه نیز علی رغم تمام فعالیت های سرویس های تبلیغاتی غربی و غرب پرستان داخلی بازهم خلاف پیش بینی آنها باعث اقبال بیشتر مردم در پایان آن دوران به شعارهای انقلابی و گفتمان انقلابی در دهه ۸۰ شد.
فتنه ۸۸ در ادامه همین فعالیت ها و در راستای همین ترس با القای عدم وفاداری نظام به رای مردم و اتهام تقلب در رای مردم به نظام جمهوری اسلامی سعی در نابودسازی این اعتماد توامان ملت و حاکمیت داشت، در دوران پس ازآن نیز تحریم های حداکثری غرب علیه ملت ایران باز به دلیل خسته کردن و ناراضی کردن ملت نسبت به انقلاب و نظام بود.
در تمام این ۴ دهه در همه ی این خدعه ها و دسیسه ها، ملت ایران بدون استثنا در همه موارد با دست رد زدن به خواسته غربی ها بیشتر از گذشته از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده است.
** حمله تروریستی خونین کرمان نشانه ای از ترس و حماقت توامان دشمنان
در آخرین اقدام اجانب و دشمنان ایران، آنان در اقدامی شنیع و جنایتکارانه که ناشی از ترس آنان از اقبال مردم به راه شهید سلیمانی بود، مردم بی دفاع را طعمه جنایات خود کردند.آنان به قدری از این راه ترس دارند و به قدری در حماقت خود غوطه ور هستند که گمان می کردند با چنین جنایات و چنین حملات تروریستی می توان ملت را از شرکت در مراسمات و یادبود شهید سلیمانی باز داشت.آنان در اوج استیصال ناشی از شکست نقشه هایشان در فتنه «ززآ» ۱۴۰۱ در ایران و شکست طرح های استعماری و جنایتکارانه خود در سطح منطقه به واسطه طوفان الاقصی و مبارزات محور مقاومت، اقدام به ترور کودکان و زنان و مردان بی دفاعی کردند که تنها برای گرامیداشت یک قهرمان و اسطوره ملی و یک یاری گر مظلومان به سمت گلزار شهدای کرمان در حرکت بودند.
این ترس تا جایی بود که با جلوانداختن یک عروسک خیمه شب بازی همچون داعش، سعی در پنهان کردن نقش خود در این جنایت داشتند و بلاهت شان نیز تا حدی بود که در بیانیه عجیب داعش به روشنی می توان ردپای و انشای اسرائیل و آمریکای جنایتکار را به خوبی دید.
آنان در این جنگی رسانه ای و شناختی از سویی نقش خود را در این جنایت رسما تبرئه می کنند و از سویی دیگر از طریق افراد بیسواد و خود فروخته شهره (سلبریتی) شادی خود را از این جنایت ابراز می کنند.
**حاکمیت و ملت یکی است
ملت ایران که در سخن امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، برتر و هوشمند تر از مردمان صدر اسلام عنوان شده اند، پس از سال ها تهدید، ترور، جنگ نظامی، جنگ رسانه ای و... محکم تر از هر زمانی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.
دلیل این پشتیبانی و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی بیش از هرچیز ناشی از این است که ملت ایران نظام را از خود و خود را جزئی از نظام می بینند. این ملت قائل به چنین دوگانه سازی بین حاکمیت و خود نیست و هر دو را یکی و در یک جهت و با یک هدف می بیند.آنان حاکمیت و نظام را جدای از ملت و برتر از ملت نمی دانند و حاکمیت نیز جز خدمتگزاری ملت ایران رسالتی والاتری برای خود متصور نیست.این عقیده و آرمان درست در نقطه مقابل چندین هزار سال تفکر پادشاهی و شاهنشاهی در کشور است که حاکمیت و در راس آن شاه را بالاتر از ملت و صاحب جان و مال ملت می دانست.
**نفس دوگانه سازی مهم ترین طرح دشمنان
شاید بتوان مهم ترین خدعه دشمنان ایران را فارغ از هر جنگ و تهدید و تحریم و ترور، در نفس این دوگانه سازی ها دید. مهم ترین طرح و برنامه دشمنان برای ایجاد فاصله بین ملت و حاکمیت طرح خود این دوگانه سازی هاست. این دوگانه سازی و جدا کردن مفهوم ملت و حاکمیت در هر مکانی از دنیا باعث خواهد شد که هر ملتی حاکمیت را در مقابل خود و دشمن خود فرض کرده و هر حاکمیتی به مردم و ملت خود اطمینان نکرده و آن را بر خلاف خود بپندارد. اگر نگاهی به فعالیت های چند سال اخیر دشمنان غربی این ملت بیاندازیم به وضوح می توان رد پای این موضوع را در فضای مجازی و با هدف تزریق و القای این خدعه به نسل جوان دید.
آنان در طی سالهای اخیر و به خصوص در عصر فضای مجازی با سیاه نمایی شدید علیه نظام و تهمت های فراوان به اصل نظام جمهوری اسلامی، سعی در این داشته و دارند که جمهوری اسلامی را در ذهن و فکر مردم و به خصوص نسل جوان دشمن معرفی کرده و آنان را به شکل خودکار به تقابل و درگیری با نظام سوق دهند گرچه این تلاش ها به خصوص در فتنه ۱۴۰۱ زن زندگی آزادی نمایان شد ولی شکست این فتنه بار دیگر مهر تاییدی بر رابطه ملت و حاکمیت زد.

ارسال نظرات