20 فروردين 1402 - 09:09
واکاوی مقابله با طراحی سرویس جاسوسی دشمن

تقابل هدفمند با کشف حجاب

کد خبر : 13901

پایگاه رهنما:

پس از شکست پروژه ضدامنیتی دشمن در شهریور ۱۴۰۱ و ناکامی آنان در استمرار آشوب خیابانی و التهاب در بازار ارز، برخی از شنیده­ها حاکی از آغاز دور جدید طراحی دشمن در حوزه موضوع حجاب هست. در همین راستا برخی از تحرکات نشان می­دهد که سرویس­های جاسوسی با حربه های مختلف در بستر جنگ ترکیبی خواهان گسترش کشف حجاب در خیابان ها و مراکز دولتی هستند تا از این طریق موجب گسترش ناامنی اجتماعی و همچنین دوقطبی سازی جامعه شود. در همین راستا شاهد اعلام رسمی وزارت کشور به عنوان اصلی­ترین مراکز تقابل با نقشه دشمن هستم.

عقب‌نشینی از ارزش‌های دینی صورت نخواهد گرفت

وزارت کشور به عنوان مسئول اصلی مقابله با تهدیدهای اجتماعی و ناهنجاری­ها در بستر جامعه جلودار تقابل با طراحی امنیتی ضدانقلاب است. در همین راستا در این بیانیه با تبیین فضای حاکم از سوی ضدانقلاب، به عدم عقب نشینی از ارزش های دینی اشاره شد که در بخشی از بیانیه درج شده است که «پروژه های برنامه ریزی شده توسط سرویس های امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن زندگی آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است. بر اساس اطلاعات پیدا و پنهان، دشمنان در آشوب های سال گذشته تلاش کردند حجاب را به موضوعی برای دو قطبی سازی و ایجاد شکاف های عمیق اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت تبدیل نمایند و در این راه از همه ظرفیت شبکه های اجتماعی خارجی به عنوان بستر تهاجم علیه ذهن و قلب نوجوان و جوان ایرانی به کار بست. در حالی که برآورد غلط تبهکاران فرهنگی داخلی و خارجی بر رویگردانی بانوان محترم ایرانی از حجاب تمرکز یافته بود، «سیلی» افراد «ضعیف الحجاب» علاوه بر مهابت بانوان محجبه سبب استیلای یأس بر اردوگاه جنگ چند بعدی معاندان ایران اسلامی گردید. به همین دلیل وزارت کشور بر خود فرض می داند که به احترام همه زنان و دختران ایرانی که در طوفان فتنه ترکیبی دشمن استوار مقاومت کردند و به الگویی از پایداری شناختی برای همه آحاد ملت تبدیل شدند بایستد و ابراز فروتنی نماید. از سوی دیگر یکی از مراکز اصلی تمرکز دشمنان دانشگاه است در همین راستا وزارت علوم در واکنش به طراحی دشمن در بیانیه­ی نوشت:‌«ضمن تبریک آغاز سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده فهیم، فرهیخته و فرزانه دانشگاهی و تشکر از قاطبه دانشجویان عزیزی که با رعایت قانون در حوزه پوشش و حفظ شؤونات دانشجویی، ارزش عفاف و حجاب را در محیط دانشگاه وظیفه خویش دانسته و از این طریق حریم علم‌آموزی و یادگیری دانشگاه را بیش از پیش ارج می‌نهند؛ اعلام می‌دارد که کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه خدمات آموزشی، رفاهی و ... به معدود دانشجویانی که قوانین و مقررات دانشگاه‌ها در این خصوص را رعایت ننمایند، معذور خواهند بود.»

کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی با کارگزاران انقلاب اسلامی به تبیین ابعاد جدید مسئله کشف حجاب پرداختند. رهبرمعظم انقلاب به توطئه دشمنان برای داخل کشور پرداختند و گفتند: توطئه‌هایی برای داخل کشور بوده و خواهد بود که اغتشاشات سال گذشته که با بهانه کردن مسئله زن و با پشتیبانی دستگاه های جاسوسی غربی‌ها انجام شد، از این دست بود. ایشان با اشاره به وضع اسف‌بار و ناامن زنان در کشورهای غربی خاطرنشان کردند: این کشورها که در برخی از آنها زنان به اذعان خودشان، در خیابان یا اردوگاه و نیروهای نظامی هم امنیت ندارند و حتی مثلاً زن مسلمان محجبه هم که برای شکایت به دادگاه آمده است، با ضربه شاکی به قتل و شهادت می‌رسد، برای جمهوری اسلامی که برترین شأن را برای زن قائل است، خط و نشان می‌کشند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اشاره به فریب خوردن تعدادی از افراد در حوادث سال گذشته، گفتند: عده‌ای در داخل که اغلب فریب خورده بودند، به تبع دشمن خارجی و افراد خائن خارج از کشور، شعار آزادی زن را سر دادند که به جای حرف متین و استدلال منطقی با هوچی‌گری همراه بود. ایشان با بیان اینکه مسئله زن فقط مسئله پوشش نیست، به حضور فعال زنان و دختران ایرانی در عرصه‌های تحصیلی، اشتغال، فعالیت سیاسی و اجتماعی، مناصب مدیریتی و حضور فعال آنان در مبارزات قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس، اشاره کردند و افزودند: در کدام‌یک از این مسائل در کشور آزادی وجود ندارد؟ در کجای دنیا زنان مانند ایران این همه فعالیت دارند که زنِ ایرانی با افتخار و سربلندی انجام می‌دهد؟ رهبرمعظم انقلاب در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب گفتند: در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی. ایشان با تأکید بر اینکه بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاه های جاسوسی دشمن، مطلع نیستند، گفتند: اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاه هایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)افزودند: این مسئله قطعاً حل خواهد شد همچنانکه در اولین هفته‌های انقلاب، امام بزرگوار مسئله حجاب را الزاماً و قاطعاً بیان کردند. البته همان‌طور که دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، مسئولان نیز باید نقشه و برنامه داشته باشند که دارند و باید از انجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز شود.

لطفا مراقب باشید

منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دشمنان انقلاب اسلامی با «نقشه» و «برنامه» در موضوع کشف حجاب طراحی رویداد کردند؛ این طراحی رویداد با هدف تصویرسازی مخرب از مناسبات جمهوری اسلامی ایران با شهروندان ایرانی است و در این راستا هرگونه رفتار غیرشرعی یا غیرقانونی در مناسبات بین فردی را به کارگزاران جمهوری اسلامی منتسب می کنند تا از این طریق هرگونه رفتار قانونمند در برابر رفتارهای نابهنجار هدایت شده دشمن به تعویق بیفتد؛ بنابراین باید در نحوه گفتار و رفتار در برابر این طراحی با دقت و برنامه گام برداشت و مانع شکل گیری دوقطبی در فضای اجتماعی کشور شد.

ارسال نظرات