پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
29 اسفند 1401 - 17:24
هشدار مقامات رژیم صهیونیستی:

لاپید خطاب به نتانیاهو: اراذل و اوباشتان را مهار کنید/ میزان خشونت‌ها میان صهیونیست‌ها در حال افزایش است

مخالفان نتانیاهو نسبت به افزایش میزان خشونت ها از سوی دولت رژیم صهیونیستی علیه تظاهر کنندگان مخالف بنیامین نتانیاهو هشدار داده اند.
کد خبر : 13793

پایگاه رهنما:

 

همزمان با یازدهمین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو و ادامه تنش ها و درگیری ها در سرزمین های اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی در ر ابطه با افزایش خشونت و درگیری های داخلی میان ساکنان اراضی اشغالی هشدار دادند. جریان مخالف و منتقد رژیم صهیونیستی هشدار داده است که سطح و میزان خشونت های علیه تظاهر کنندگان مخالف دولت بنیامین نتانیاهو در حال افزایش بوده و به سمت وضعیتی می رود که در آن شاهد برادر کشی خواهیم بود.

لاپید خطاب به نتانیاهو: اراذل و اوباشتان را مهار کنید/ میزان خشونت‌ها میان صهیونیست‌ها در حال افزایش استسطح خشونت علیه تظاهرکنندگان افزایش شدیدی داشته است. اقدامات تحریک آمیز دولت اسرائیل عامل اعتراضات بوده است. اراذل و اوباش (طرفداران نتانیاهو) امشب در سرتاسر مناطق دست به خشونت زدند. از لیکود می خواهد که اراذل و اوباش خود را مهار کند و از نتانیاهو یز می خواهد که آنها را به شدت محکوم کند

پیشتر بنیامین نتانیاهو، ‌ در اظهارات حمایت آمیز خود از اعمال خشونت علیه معترضان خود گفته بود: «ما خشونت علیه نیروهای پلیس، ایجاد سد معبر و نقض آشکار قوانین را نمی پذیریم. حق اعتراض داشتن، به معنی حق ایجاد هرج و مرج نیست. من به طور کامل از وزیر امنیت داخلی، ایتمار بن گویر، رئیس پلیس و نیروهای پلیس اسرائیل (رژیم صهیونیستی) که علیه قانون شکنانی که زندگی روزمره شهروندان اسرائیلی (صهیونیستی) را مختل می کنند، اقدام می کنند، حمایت می کنم.»

لاپید خطاب به نتانیاهو: اراذل و اوباشتان را مهار کنید/ میزان خشونت‌ها میان صهیونیست‌ها در حال افزایش استتظاهرات در سرزمین های اشغالی

همچنین در جلسه کابینه در باره نحوه برخورد با معترضان گفته بود:‌ میخواهم به شما اجازه دهم که با مشت معترضان را بزنید! این هایی که الان با طرح تغییر در ساختار قضائی مخالفت میکنند، همان هایی هستند که واکسیناسیون مخالف بودند، با اینها باید کوبنده برخورد کرد!

شب گذشته جمعیت انبوه صهیونیست های معترض، در سرزمین های اشغالی اقدام به برگزاری تجمعات و تظاهرات اعتراضی کردند که بر اساس گزارش رسانه های عبری زبان، همانند تظاهرات قبلی، جمیعت قابل توجهی از صهیونیست ها در این تظاهرات شرکت کرده اند.

لاپید خطاب به نتانیاهو: اراذل و اوباشتان را مهار کنید/ میزان خشونت‌ها میان صهیونیست‌ها در حال افزایش استتظاهرات در سرزمین های اشغالی

یائیر لاپید، رهبر مخالفان نتانیاهو، در توئیتر خود نوشت: سطح خشونت علیه تظاهرکنندگان افزایش شدیدی داشته است. اقدامات تحریک آمیز دولت اسرائیل عامل اعتراضات بوده است. اراذل و اوباش (طرفداران نتانیاهو) امشب در سرتاسر مناطق دست به خشونت زدند. از لیکود می خواهد که اراذل و اوباش خود را مهار کند و از نتانیاهو یز می خواهد که آنها را به شدت محکوم کند.

Play
00:00
-00:17
Mute
Settings
PIPEnter fullscreenDownload
 

ماشین آب پاش برای متفرق کردن معترضان ضد نتانیاهو

دولت نتانیاهو که در پی تصویب طرحی موسوم به اصلاحات قضائی است، تاکنون از این خواسته و تلاش های خود در جهت عملی کردن این طرح که منتقدان آن از طرح مذکور به عنوان کودتای قانونی یاد می کنند، ‌ کوتاه نیامده است.

Play
00:00
-00:36
Mute
Settings
PIPEnter fullscreenDownload
 

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان

همچنین منتقدان و مخالفان نتانیاهو نیز سه ما است که از خواسته خود، مبنی بر لغو طرح اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو عقب نشینی نکرده و اکنون یازده هفته است که مستمرا، اقدام به برگزاری تظاهرات گسترده در سرزمین های اشغالی می کنند.

Play
00:00
-01:12
Mute
Settings
PIPEnter fullscreenDownload
 

حضور نیروهای اسب سوار رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهر کنندگان

نافرمانی های ناشی از اعتراضات به طرح اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو در داخل ارتش رژیم صهیونیستی کماکان در حال افزایش است و برای مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، یک چالش و مشکل جدی ایجاد کرده و این نگرانی را در میان کارشناسان و مقامات عبری زبان بوجود آورده است که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک گسست و پاشیدگی ساختاری شود، آن هم در زمانی که به تقابل با محور مقاومت به بالاترین سطح خود رسیده است.

لاپید خطاب به نتانیاهو: اراذل و اوباشتان را مهار کنید/ میزان خشونت‌ها میان صهیونیست‌ها در حال افزایش استدرگیری پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان
منبع: مشرق

ارسال نظرات