پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
23 بهمن 1401 - 17:39

مردم آخرین میخ را بر تابوت اغتشاشات کوبیدند

درحالی که دشمنان جمهوری اسلامی در ماههای اخیر با دامن زدن به اغتشاشات سعی داشتند با ایجاد شکاف در بین آحاد ملت و حکومت، نظام اسلامی را سرنگون کرده و رژیمی مطیع را روی کار بیاورند اما مردم آگاه و بصیر ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، آخرین میخ را بر تابوت فتنه انگیزی غرب و ایادی آن کوبیدند.
کد خبر : 13562

پایگاه رهنما:

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال در فضایی متفاوت‌تر از سالهای قبل برگزار شد و مردم انقلابی ایران برخلاف تصور دشمنان برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود در دفاع از انقلاب اسلامی در چهل و چهار سال گذشته به ثبت رساندند. راهپیمایی امسال در صدها شهر و روستا درحالی برگزار شد که در ماههای اخیر کشورهای غربی با بکارگیری امپراتوری رسانه‌ای خود با فضاسازی و تبلیغات شبانه روزی علیه جمهوری اسلامی و با دمیدن بر آتش اغتشاشات، اخبار وارونه‌ از فضای داخل ایران به جهانیان مخابره می‌کردند. رسانه‌های وابسته به سعودی و خاندان سلطنتی انگلیس با اتهام زنی به جمهوری اسلامی و اینکه حقوق مردم ایران پایمال شده است سعی داشتند تا جامعه جهانی را به اقدام جدی علیه جمهوری اسلامی وادار کنند و در این میان هم تا حدی موفق عمل کردند و تحریم‌هایی که از سوی آمریکا و اروپا علیه نهادها و مقامات امنیتی ایران به بهانه سرکوب اغتشاشگران اعمال شد، در این راستا بود اما این پیروزی واهی تنها مدت کوتاهی دوام آورد و راهپیمایی 22 بهمن همه رشته‌هایشان را پنبه کرد.

با این اوصاف همه نگاهها به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دوخته شده بود تا ببینند که این تبلیغات و هجمه رسانه‌ای چقدر در ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب تاثیرگذار بوده است، اما مردم مثل همیشه خطر را درک کرده و برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان وارد صحنه شدند و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند.

 

حضور مردم در صحنه در برهه حساس تاریخی

در ماههای اخیر کشور در حساس‌ترین برهه تاریخی خود قرار داشت و شاید در چهل و چهار سال گذشته با چنین وضعیتی روبرو نشده بود و لذا نیاز به اتحاد و انسجام ملی داشت تا تیر خلاص را به دشمن زده و آنرا وادار به عقب نشینی کند و در روز 22 بهمن این اتحاد ملی بار دیگر به وجود آمد. مردم ایران همواره در بزنگاههای تاریخی که دشمن قصد داشت تا از ناامنی‌های داخل به نفع خود بهره‌برداری کند در صحنه حاضر شده و اجازه ندادند تا آمرکیا و متحدانش برای سرنوشت آنها تصمیم بگیرند. مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی روز شنبه حماسه دیگری را آفریدند که حتی از راهپیمایی‌های سالهای اول انقلاب هم باشکوه‌تر بود.

هر چند فضاسازی ماههای گذشته اولین توطئه غربیها نبود و آخرین آن هم نخواهد بود اما در چهار دهه گذشته همه پروژه‌های آمریکا و متحدانش به شکست منتهی شده است و کاخ سفید نشینان نمی‌توانند درایران موفقیتی کسب کنند. برای تایید این مسئله می‌توان به اظهارات جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در تیرماه 1396 اشاره کرد که در گردهمایی سالانه منافقین در فرانسه، مدعی شد که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما در امسال در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم نشان دادند که پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند و حتی اگر فشارهای اقتصادی غرب کارد را به استخوان آنها هم برساند، دست از حمایت نظام اسلامی نخواهند کشید. محتوای نوشته برخی پلاکاردها که مردم در راهپیمایی 22 بهمن با خود حمل می‌کردند، به خوبی نشا می‌داد که تحریم‌ها و فضاسازی رسانه‌ای معاندان نه تنها بین مردم و حکومت فاصله نینداخته بلکه آنها را برای ادامه مسیر خود راسخ‌تر کرده است.

دشمنان و عناصر ضد انقلاب در آمریکا در شب قبل از راهپیمایی 22 بهمن که برای آینده ایران برنامه‌ریزی می‌کردند و منتظر بودند که 22 بهمن امسال کم‌رمق‌تر از سالهای گذشته برگزارشود  تیرشان  به سنگ خورد و حضور میلیونی مردم در خیابانهای سراسر کشور خط بطلانی بر این طرحهای نابخردانه بود.

 

مشت محکم بر ضد انقلاب خارج نشین

رسانه‌ها و رهبران غرب در ماههای اخیر با موج سواری روی اغتشاشات داخل ایران و دادن فراخوانها برای کشاندن مردم به خیابان، اینگونه وانمود می‌کردند که جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده و تا سالگرد پیروزی انقلاب کار حکومت تمام است. حتی تنها بازمانده پهلوی که با وکالتهای افراد معلوم‌الحال و فریب خورده خود را برای به تن کردن «جقه همایونی» آماده می‌کرد و برای مردم و نیروهای امنیتی و مقامات جمهوری اسلامی نسخه می‌پیچید که تا دیر نشده مرزشان را با حکومت و مردم مشخص کنند، زیرا در فردای پیروزی انقلاب و تغییر ادعایی حکومت دیگر مجالی برای حامیان جمهوری اسلامی نخواهد بود اما مردم بابصیرت و با مشتهای گره کرده خود در راهپیمایی امسال نشان دادند که این ادعاها زاییده تراوشات ذهنی عناصر ضد انقلاب خارج نشین است که تحقق رویاهایشان فقط در رسانه‌ها و فضای مجازی امکان دارد نه در واقعیت.

هر چند مقامات کاخ سفید و رهبران اروپا و رسانه‌هایشان سعی داشتند تا آتش اغتشاشات را همچنان گرم نگه دارند تا به خیال خودشان کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند، اما حضور میلیونها ایرانی که حتی برخی از آنها به گفته خودشان برای اولین بار و به خاطر خنثی کردن توطئه‌های غرب در راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند، همچون آب سردی بر پیکر رهبران غرب بود که با طناب پوسیده رسانه‌های مستقر در لندن «ایران اینترنشنال و بی بی سی» به چاه نروند و پیش از هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی برآورد دقیقی از وضعیت داخل ایران و ارتباط مردم و حکومت داشته باشند.

آمریکا و متحدانش که از قدرت‌یابی ایران نگران بودند، با حمایت از گروههای تجزیه‌طلب و گروهک منافقین، سعی داشتند ایران را تجزیه کرده و بتوانند بزرگترین مانع اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود در منطقه را از بین ببرند اما در این مسیر هم کاری از پیش نبردند و میلیونها نفر با تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

مردم با راهپیمایی در 22 بهمن یکبار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و اعلام کردند که پشتیبان انقلاب و جمهوری اسلامی هستند و نشان دادند که راه و بیراهه را به خوبی از هم تمیز می‌دهند و فریب ادعای دروغین حقوق بشری غرب را که با هدف ایجاد شکاف در بین ملت و نظام انجام می‌شود، نمی‌خورند.

منبع: الوقت

ارسال نظرات