پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
20 مهر 1401 - 16:27

اینجا قرارگاه حسین بن علی است

«خون دل ها خورده ایم»؛ این روایتی است از زخم ها و جراحت هایی که کوردلان و منافقان و اربابان آنها بر پیکر این انقلاب وارد کردند تا آن را از پای درآورند، اما غیرت دینی و انقلابی مردم و راهبری های رهبری حکیم و زمان شناس و بصیر اجازه نداد و نمی دهد خواب این جماعت تعبیر شود
نویسنده :
محمدرضاشبانی
کد خبر : 12817

پایگاه رهنما:

«خون دل‌ها خورده ایم»؛ این روایتی است از زخم‌ها و جراحت‌هایی که کوردلان و منافقان و اربابان آن‌ها بر پیکر این انقلاب وارد کردند تا آن را از پای درآورند، اما غیرت دینی و انقلابی مردم و راهبری‌های رهبری حکیم و زمان شناس و بصیر اجازه نداد و نمی‌دهد خواب این جماعت تعبیر شود؛ که اگر قرار بود تعبیر شود در دهه ۶۰ و با حمله رژیم تا بن دندان مسلح بعث اتفاق می‌افتاد نه با هیاهوی عده‌ای وطن فروش که سر درآخور اجنبی و منافقین گذاشته اند و به بهانه فوت مهسا امینی به خیابان‌ها آمده اند و ندای آزادی سر می‌دهند. همه می‌دانند که تجمعات پراکنده آشوب افکنی که این روز‌ها در کشور‌های اروپایی و حتی داخل کشور به نام مهسا امینی به راه افتاد، یک هدف بیشتر نداشت و آن «سوریه سازی» ایران است. بیایید یکبار ماجرا را باهم مرور کنیم؛ متأسفانه مهسا امینی در کلاس آموزشی پلیس امنیت اخلاقی به دلیل ایست قلبی فوت شد و به به فرموده رهبر معظم انقلاب «دل ماهم سوخت». مسئولان انتظامی و حتی رئیس جمهور نیز در این موضوع ابراز همدردی کردند و خواستار پیگیری و شفافیت در این موضوع شدند. خب پس هیچ کس از فوت مهسا امینی خوشحال نشد و با مطالبه گری هم مشکلی نداشتند؛ اما ماجرا از آنجا بودار شد که عده‌ای اوباش و اغتشاشگر «حجاب از سر محجه کشیدند» و مدافع امنیت را آتش زدند و خلاصه اینکه امنیت و آرامش را از مردم گرفتند و همین بهانه‌ای شد برای رادیکال شدن اعتراضات، نمایش برهنگی در قلب اروپا، مطالبه آزادی جنسی و تجزیه طلبی و چند پاره شدن ایران عزیز؛ چنانکه «ایدی کوهن» خبرنگار رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود با عبارت «بای بای ایران» این خواسته را عریان‌تر و شفاف‌تر از بقیه ضدانقلاب به نمایش گذاشت. کوتاه سخن اینکه فصل مشترک همه ضد انقلاب‌ها از رضا ربع پهلوی و سلطنت‌طلبان گرفته تا مسیح علینژاد‌ها و گروهک‌های تروریستی «بی‌وطنی» است.

اما اقتدار و نام ایران انقلابی عزیز با طرح‌های تکراری و گسیل لشکر مجازی در توییتر و اینستاگرام و... در هم نمی‌شکند. اینجا ایران است؛ جایی که فرزندانش با غیرت خود برای یاوه گویی‌های مضحکانه امثال «ایدی کوهن» و یا «برنارد لوئیس» که سودای ۶ تکه شدن ایران و نهایتا نابود شدن آن را در سر می‌پروراند و در آخر این آرزو را به گور برد و «خوراک مار و مور شد»، تره هم خورد نمی‌کنند و اسیر دلقک بازی مشتی مزدور و مواجیب بگیر در کشور‌هایی با دموکراسی دروغین نمی‌شوند. ایرانی که به تعبیر سردار دل‌ها «قرارگاه حسین بن علی است» و خود ناجی ملت‌های منطقه مثل سوریه و عراق شده و آن‌ها را از فروپاشی و لبه پرتگاه نجات داده، در دام تکراری ضد انقلاب نخواهد افتاد. اینجا ایران است؛ چون خورشید تابان ولایت همچنان بر این مردم «قوی» و انقلاب می‌تابد و قلب مردم نیز به عشق این انقلاب می‌تپد و گرد خیمه ولایت می‌چرخد و مشکلات وکاستی‌های خرد و ریز را فدای «ایران مستقل و قوی» نمی‌کنند. اینجا ایران است؛ چون خون‌هایی که در ۴ گوشه ایران اسلامی برای حفاظت از مرز‌های عقیدتی و جغرافیایی این وطن، ریخته شد تا نام ایران در هزارتوی تاریخ به فراموشی سپرده نشود که البته نشد و همچنان نام و آوازه ایرانی بر تارک نقشه جهان می‌درخشد.

پس جنگ جهانی این روز‌های رجوی، صهیونیست ها، سلطنت طلب‌ها و اینترنشنال و میلیون‌ها هشتک زن در فضای مجازی علیه ایران اتفاقی نیست. اما خواب خیالی تجزیه، بی‌تعبیر است، چرا که نقطه اتصال محکم عقیدتی و ملی، میان مردم و نظام برقرار است. اما باید مراقب نقشه دشمن باشیم و غفلت نکنیم؛ این روز‌ها تبیین و روشنگری نسبت به واقعیت‌ها و حقایق بیشتر به کارمان می‌آید.

ارسال نظرات