پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
10 مرداد 1401 - 17:59
نشست تروریست­های منافق در آلبانی لغو شد

لغو دورهمی جلادها

مجمع جلاد‌ها در تیرانا برگزار نخواهد شد؛ این مهم­ترین خبر از سلسله ناکامی ­های ضدانقلاب در هفته­ های اخیر است
نویسنده :
ماجد میرحاجتی
کد خبر : 12340

پایگاه رهنما:

مجمع جلاد‌ها در تیرانا برگزار نخواهد شد؛ این مهم­ترین خبر از سلسله ناکامی ­های ضدانقلاب در هفته­ های اخیر است. گروهک تروریستی منافقین خواهان برگزاری اجلاس جلاد‌ها در روز‌های ۲۳ و ۲۴ ژوئیه در کشور آلبانی بودند، اما در اطلاعیه اخیر این گروهک تعویق این اجلاس تا اطلاع ثانوی را مخابره کردند. گروهک تروریستی منافقین از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به رفتار‌های خشونت آمیز در قبال شهروندان ایرانی کرد. بعد از اخراج گروهک منافقین از عراق، این گروهک به دستور آمریکا و با هماهنگی دیگر اعضای ناتو به آلبانی مهاجرت کرد تا بتواند از آنجا به جاسوسی و اقدامات خرابکارانه علیه مردم ایران ادامه دهد و در مقطع کنونی گروهک منافقین بدل به «نیروی نیابتی» عربستان و رژیم صهیونیستی برای انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

روایت جلاد‌ها در بالکان

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت جزئیاتی از تشکیلات سازمان‌یافته گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی و اقدامات و فعالیت‌های این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد. در بخشی از این گزارش آمده است که گروهک تروریستی منافقین که نورچشمی محافظه‌کاران آمریکایی است، در داخل خاک آلبانی، یکی از کشور‌های حوزه بالکان، یک کشور با قوانین خودش ساخته است. این گروهک در زمینی به مساحت ۳۴۰ هزار متر مربع (۳۴ هکتار) بر دامنه یک کوه در آلبانی، یک منطقه به شدت امنیتی ایجاد کرده است و با خرج پول‌های هنگفت، یک شبکه مخابراتی به راه انداخته و به منظور تأثیرگذاری بر مباحث مربوط به ایران (در سطح بین‌الملل) عملیات اطلاعاتی گمراه‌کننده را سازماندهی می‌کند. انتخاب دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی، نگرانی بیشتر مردم جهان را به دنبال داشت، اما سرکردگان منافقین به جشن و شادمانی پرداختند.

روایت جنایت و خیانت

منافقین جلاد‌های دوازده هزار شهروند ایرانی هستند. این گروهک تروریستی بیشترین جنایت را در سال­های ۶۰، ۶۱ و ۶۷ انجام داده است. یکی از فجیع‌ترین جنایت‌های منافقین در ۲۱ مهر ۱۳۶۰، شهادت یک کودک ۶ ساله و مادر ۲۲ ساله در شیراز بود. بنابر گزارش روزنامه کیهان در ساعت ۱۹ آن روز، عوامل منافقین با کار گذاشتن یک بمب در اتومبیل پیکان در خیابان هدایت شیراز، این دو تن را به شهادت رساندند. همچنین روز شنبه ۲۵ مهر همان سال، مصادف با روز عید غدیر خم، سازمان منافقین جنایت دیگری در پرونده خود ثبت کرد. روزنامه کیهان در ۲۶ مهرماه طی گزارشی درباره این جنایت منافقین نوشت: «اتوبوس خط یک شرکت واحد شیراز هنگامی که در روز عید غدیر، مقارن ساعت ۴ بعد از ظهر با بیش از ۳۰ مسافر از پل الله‌وردی خان به سمت میدان شهدا در حرکت بود، در میدان جمهوری اسلامی توسط دو دختر منافق سرنشین اتوبوس به آتش کشیده شد. در جریان این آتش‌سوزی بیش از ۱۵ مسافر اتوبوس مجروح شدند و دو کودک خردسال نیز به شهادت رسیدند. یکی از شهدا به نام لیلا نوربخش بود و از شهید دیگر تنها قطعه ذغالی به جا مانده است.» در استمرار روایت جنایت آنان، این گروهک در اقدامی خیانت­آمیز در ۱۳۶۵ به طور رسمی عضو ارتش بعث صدام حسین شدند و همه تلاش خود را معطوف به اشغال سرزمین مادری به نفع دشمن متخاصم کردند و سرانجام منافقین در سال ۱۳۶۷ منافقین ۱۵۰۳ نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند. شهید «نوشین شریفی»، کودک ۳ ساله اهل اسلام آباد غرب، خردسال‌ترین شهید جنایت‌های منافقین در سال ۱۳۶۷ است که در عملیات فروغ جاویدان در روز سوم مرداد بر اثر اصابت گلوله مستقیم در مقابل چشم مادرش به شهادت رسید و شهید «قاسم الترکمانی» اهل قم با ۸۹ سال سن، مسن‌ترین شهید جنایت منافقین در سال ۶۷ است. شهید ترکمانی برای دفاع از وطن به عنوان نیروی داوطلب در عملیات مرصاد شرکت کرده بود و بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید.

جنایت نفاق به روایت غرب

در میان اسناد بی­شمار روایت­گر جنایت جلاد‌های عصرما، گزارش تحقیقی انستیتوی تحقیقات دفاع ملی در سال ۲۰۰۹ از حیث جامعیت و اتخاذ روش­های علمی جایگاه بدیع دارد. این تحقیق، بین اکتبر ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۰۹ در عراق انجام شده است و برای گردآوری آن از روش‌های مختلف نظیر بازدید‌های میدانی از اردوگاه‌های منافقین، مصاحبه با اعضای فعلی و سابق منافقین و گفت‌وگو با مقام‌های عراقی و آمریکایی استفاده شده است. در بخشی از این گزارش با محوریت «کار اجباری و محرومیت از خواب» بیان شده است: «فرقه‌ها اغلب از ساعات کار طولانی و محرومیت از خواب به‌عنوان روش‌هایی برای خسته کردن اعضا و جلوگیری از هویت‌یابی آن‌ها با هر چیزی دیگر غیر از گروه استفاده می‌کنند. اعضای منافقین اغلب بین ۱۶ تا ۱۷ ساعت در روز کار انجام می‌دهند و فقط چند ساعت محدود در شب و حدود یک ساعت خواب بین‌روز وقت دارند. سران منافقین برای پر کردن وقت پروژه‌های ساخت وساز و زیباسازی راه‌اندازی کرده و جلساتی برای آموزش‌های نظامی برگزار می‌کنند. نتایج آن در اردوگاه اشرف به‌چشم دیده می‌شود. این اردوگاه در دل بیابان، دارای خیابان‌هایی بزرگ است که با درخت‌هایی در کناره‌های آن و مجموعه‌ای بی‌نظیر از پارک، فواره، سالن‌های اجلاس و مجسمه‌های یادبود تزئین شده است.» همچنین در ادامه در قالب محور «الگو‌های انتحار» در این گزارش بیان شده است: «قبل از دستگیری آن‌ها در سال ۲۰۰۳، تمامی اعضای منافقین در نوار‌های چرمی دور گردنشان، سیانور با خودشان حمل می‌کردند. به اعضا آموزش داده شده بود در صورت دستگیری در جریان مأموریت سیانور‌ها را ببلعند. خودسوزی از روش‌های شایع خودکشی میان منافقین است، به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۰۳ در پاریس، حدود ده مورد خودسوزی انجام شد که دو مورد از آن‌ها منجر به فوت شد.»

علت لغو مجمع جلاد‌ها چیست؟

ناظران و تحلیلگران سیاسی در مورد علل لغو مجمع جلاد‌ها در کشور آلبانی گمانه ­زنی­های متعددی دارند که به برخی از آنان اشاره می­کنیم:

اوج­گیری اختلافات داخلی این گروهک تروریستی به بالاترین سطح در چندسال اخیر رسیده است و بار دیگر دستور پاکسازی با قتل به اعضای اصلی همسو با سرکرده منافقین داده شده است؛ به نحوی که دو نفر از افراد برجسته نفاق به نام­های فاطمه کوه­کن و حمیده طاعتی در بازه شش ماه کشته شده­اند و با ارتقای اعتراضات درونی به خصوص نیرو‌های قدیمی سطح درگیری­ها موجب لغو جلسه شده است.
فقدان نیروی انسانی سالم؛ براساس تصاویر متعدد از مراکز اکانت‌های فیک در فضای مجازی منافقین که با هدف انتشار شایعه در جامعه ایرانی فعال هستند؛ اکثر اعضا منافقین افراد کهنسال تشکیل می­دهند که به اجبار و ایجاد هراس در تشکیلات نفاق باقی ماندند و در این اجلاس این افراد امکان حضور مستمر و بدون حاشیه نداشتند به همین دلیل سرکرده نفاق مجبور به لغو شده است.
حمله گسترده سایبری به کشور آلبانی در هفته منتهی به برگزاری نشست جلاد‌ها صورت گرفت؛ به نحوی که آژانس ملی جامعه اطلاعاتی آلبانی قطع تمام خدمات آنلاین دستگاه­های دولتی را اعلام کردند. بر اساس گزارشات رسانه‌های اروپایی حمله سایبری اخیر به آلبانی در نوع خود بی‌نظیر بوده و از پیشرفته‌ترین روش‌های حوزه هک بهره برده‌است. سرکرده منافقین از ترس استمرار وضعیت نامناسب سایبری در آلبانی و اثرگذاری آن بر روند نشست جلاد‌ها دستور به لغو داد.

در مجموع به نظر می­رسد که هریک از این گمانه زنی­ها بخشی از علل لغو مجمع جلاد‌ها در کشور آلبانی است و نشان­دهنده ناتوانی یک گروه مدعی براندازی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری یک نشست درون تشکیلاتی در محیط امن است و حال آنان چگونه ادعای سرنگونی انقلاب اسلامی را تکرار می­کنند؟

ارسال نظرات