جمعه ؛ 30 شهريور 1403
09 تير 1397 - 11:02
معرفی کامل سوپر اپ روبیکا

روبیکا و حمایت از کسب و کار ایرانی

این روز‌ها تبلیغات متنوعی از یک نرم‌افزار موبایلی به نام روبیکا مبینیم. روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس‌های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند.
کد خبر : 1028

پایگاه رهنما :

این روز‌ها تبلیغات متنوعی از یک نرم‌افزار موبایلی به نام روبیکا مبینیم. روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس‌های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن با حمایت «توسعه و کسب کار ایرانی» به عموم معرفی و با بهره مندی از تیم خبره استارتاپی و کارشناسان متخصص و متعهد درصدد است بهترین و متنوع‌ترین خدمات را برای کاربران فراهم آورد. ماموریت روبیکا، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده‌ترین، سریع‌ترین، به صرفه‌ترین و در عین حال، امن‌ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. کاربران تنها با یکبار عضویت و با یکبار ورود‎ می‌توانند به کلیه خدمات روبیکا دسترسی داشه باشند و به تناسب نیاز خود از آن استفاده کنند؛ بنابراین روبیکا افتخار ارائه خدمات به طیف گسترده‌ای از کاربران با سلایق مختلف را داراست. بزرگترین نقطه قوتی که در این اپلیکیشن به کاربران ارایه می‌شود، استفاده از اینترنت رایگان است که بسیاری از کاربران را برای استفاده از آن، وسوسه می‌نماید. برای استفاده از این ویژگی بزرگ، تنها کافیست به اینترنت مستقیم این دو اپراتور متصل باشید. روبیکا بر خلاف بعضی دیگر از اپلیکیشن‌ها شرط اینترنت رایگان را ثبت نام یا اتصال به اینترنت سیم کارت به صورت مستقیم، کسر هزینه اشتراک در ازای ترافیک رایگان و …. نکرده و صرف استفاده از اینترنت همراه اول و ایرانسل، مبنای محاسبه ترافیک رایگان خواهد بود. مسئولین روبیکا نیز به این موضوع پی برده‌اند که یکی از وسوسه‌های بزرگ برای کاربران ایرانی، ارایه ترافیک رایگان است که حتی باعث می‌شود آن‌ها را برای استفاده از هر نرم‌افزاری به صف کند. نکته مبهم در این بین، عدم اعلام شرایط ومحدودیت‌های این اینترنت رایگان در آینده است. یکی از نقاط قوت روبیکا، بخش فیلم و سریال آن است که توسط ارایه دهندگان مختلف که معمولا اپلیکیشن‌های جداگانه دارند، عرضه شده و طبق بررسی‌ها، اکثر سریال‌های محبوب و پرطرفدار و فیلم‌های روز در این اپلیکیشن وجود دارد. در روبیکا، ارایه دهندگانی همچون: آیو، فیلیمو، فیلم نت، تی‌وی نت، سیمای همراه، فن آوا، اپیدو و آکواریوم حضور دارند که بسیاری از فیلم و سریال‌های ارایه شده توسط آن‌ها در برنامه روبیکا به صورت رایگان عرضه می‌شود. این بخش از اپلیکیشن به نام مگا ویدیو شناخته می‌شود که این پسوند مگا برای دیگر بخش‌های روبیکا نیز استفاده شده و به نوعی به عنوان یک شناسه عمومی در آن شناخته می‌شود. بخش مگا ویدیو اپلیکیشن روبیکا یک بخش کاملا کاربردی است که با ویژگی اول یعنی اینترنت رایگان، یک مزیت بسیار کاربردی محسوب می‌شود.
برای استفاده از این بخش کافیست وارد بخش دنیای رسانه شده و با انتخاب سرویس دهنده موردنظر یا دسته بندی دلخواه، هر کدام از فیلم و سریال‌ها را مشاهده کنید. تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این بخش رایگان بوده و بر خلاف اپلیکیشن‌های اصلی، نیازمند پرداخت هزینه نیست. دیگر بخش قابل توجه از اپلیکیشن روبیکا، قسمت تعاملی آن است که به صورت یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام عمل می‌کند. کاربر پس از ورود به این بخش با لیست برنامه‌های مختلف و همچنین بازیگران و هنرمندان گوناگون روبرو می‌شود که می‌تواند با لمس کردن هر کدام از آن‌ها، وارد صفحه اختصاصی‌شان شده و با برنامه یا هنرمند مورد علاقه خود ارتباط داشته باشد. موسیقی یکی از موضوعات جدانشدنی بسیاری از کاربران ایرانی است که مسئولین روبیکا به خوبی به این موضوع پی برده و یک بخش اختصاصی برای آن ایجاد کرده‌اند. پس از ورود به بخش موزیک یا همان مگاموزیک با لیستی از خواننده‌های مختلف در سبک‌های متفاوت روبرو می‌شوید که می‌توانید با انتخاب هر کدام از آن‌ها به تولیدات‌شان دسترسی داشته باشید و به رایگان از آن‌ها استفاده نمایید. در این بخش دسته بندی‌های مختلفی وجود دارد که کاربر می‌تواند از بین: موسیقی‌های پاپ، موسیقی‌های راک ایرانی، موسیقی‌های سنتی و موسیقی‌های تلفیقی، نوع دلخواه خود را انتخاب کرده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد. در این بخش نیز بر خلاف ارایه دهندگان دیگر که معمولا با پرداخت هزینه صورت می‌گیرد، تمامی موسیقی‌های عرضه شده رایگان بوده و کاربر هزینه‌ای نمی‌پردازد. بر خلاف دیگر اپلیکیشن‌های فعال در زمینه چندرسانه‌ای، روبیکا یک بخش بسیار کاربردی دارد که بسیاری از آموزش‌های موردنیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. آموزش‌های فرانش که اغلب به صورت پولی به کاربران فروخته می‌شود، در نرم افزار روبیکا رایگان عرضه شده و شاید یکی از دلایل خوبی باشد که کاربران را برای استفاده از برنامه روبیکا قانع نماید. از دیگر قابلیت‌های موجود در اپلیکشن روبیکا امکان مشاهده پخش زنده کانال‌های تلویزیونی است که با توجه به اینترنت رایگان ارایه شده در این اپ، یک امکان بی‌نظیر است که بسیاری از کاربران، علاقه‌مند به استفاده از آن هستند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این قسمت از روبیکا، امکان مشاهده برنامه‌های پخش شده در صدا و سیماست که باعث می‌شود کاربران در هر لحظه از شبانه روز، به مشاهده برنامه‌های دلخواه خود بپردازند.
بخش دنیای سلامت روبیکا از جمله قسمت‌های کاربردی و پراستفاده است که در آن مقالات متنوعی در موضوعات گوناگون وجود دارد. پس از ورود به این بخش، دسته بندی‌های مختلفی دیده می‌شود که بنا بر نیاز می‌توانید از مقالات موجود در آن‌ها استفاده نمایید.
همه این موضوعات که مربوط به حوزه‌های مختلف می‌شود در نرم‌افزار روبیکا جمع شده و با نصب آن بر روی گوشی همراه می‌توان از مجموعه‌ای از سرویس-های مورد نظر یکجا بهره‌مند شد.

ارسال نظرات