- یادداشت ها / ساز ناکوک بیروت
- یادداشت ها / فریب عقبنشینی دشمن زخمخورده را نخورید
- ضربشست قاطع نیروهای مسلح و عقبنشینی بزدلانه «ترامپ» و «نتانیاهو»
- خمینی کبیر و خامنهای شهید آمادگی ملت را کشف و احیا نمودند/ هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود نوعی کمک به دشمن کشور و مردم محسوب میشود
- یادداشت ها / روحالله
- رونمایی از پیام ویژه قالیباف برای آمریکاییها قبل از امضای توافق/ آیا ایران حاضر به دادن امتیاز ویژه به ترامپ است؟
- مبدا تجاوز به دکل مخابراتی جزیره سیریک هدف قرار گرفت
- یادداشت ها / چرا عقربه زمان به عقب بر نمیگردد؟
- یادداشت ها / ترامپ پشیمان است؟
- سر گردنه جای کُشتیگرفتن نیست!
- این هم امر صریح ولی امر
- نمایندگان باید مظهر انسجام و یکپارچگی باشند/ از این پس اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند/ از تلاشهای آقای قالیباف، در راه اعتلای کشور قدردانی میکنم
- امسال مسأله برائت از مشرکان اهمیت مضاعفی دارد/ ملتها و سرزمینهای منطقه دیگر سپر پایگاههای آمریکایی نخواهد بود/ نفَس رژیم متزلزل صهیونیستی به شماره افتاده است/ دولتهای اسلامی را در راه پیشرفت امت و حل مسائل دنیای اسلام به دوستی و تعاون دعوت میکنم
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ ضربشست قاطع نیروهای مسلح و عقبنشینی بزدلانه «ترامپ» و «نتانیاهو»
ایران توانسته با تحمیل نظر خود بر دشمن آمریکایی صهیونی، دست بالا را در جنگ داشته باشد؛ این موضوع در جبهه لبنان هم صدق میکند؛ زیرا مقاومت با وجود امکانات محدود، در میدان نبرد محکم ایستاده و پیروزیهایی درخشانتر از گذشته را رقم زده است.
بیش از ۹۰ روز است که از جنگ تحمیلی آمریکا علیه ایران میگذرد و دو طرف با یک آتشبس شکننده، برای رسیدن به یک توافق دائمی تلاش میکنند؛ اما در این مدت ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونی بارها به انحاء مختلف آتشبس را نقض کردند؛ اقدامی که از همان آغازین روزهای توافق موقت بین «تهران-واشنگتن» تا به امروز استمرار داشته است.
رژیم صهیونی از همان آغازین روزهای دوره سکوت نبرد نظامی، تلاش کرد تا آتشبس با لبنان را که یک بخش اصلی تفاهم بین ایران-آمریکا با میانجیگری پاکستان بود، نقض کند؛ اما عکسالعملهای قاطع مسئولان سیاسی و نظامی کشورمان دشمنان را در ادامه نقض آتشبس (نقض تمامعیار) ناکام گذاشت.
ارسال نظرات