- واشنگتن و تلآویو بدنبال اجرای پروژه دولت عون در بغداد و تلاش برای خلع سلاح مقاومت
- هزاران سرباز صهیونیست گرفتار تله مجازی شدهاند
- لبنان در دو قاب؛ بیروت واقعی را باید از چه دریچهای نگریست؟
- ساز ناکوک بیروت
- تکذیب یک گزارش جنجالی از روابط باکو - تل آویو در جنگ ایران | چرا تهران نگران است؟
- بوسه گیوتین زمان بر گردن نتانیاهو!
- طرح تلآویو برای جهتدهی افکارعمومی با سیاستهای صهیونیستی
- از خلیج فارس تا لبنان، جنگ چگونه متوقف میشود؟
- از ایران سپاسگزاریم/ تا زمانی که تجاوز ادامه دارد، ما با تمام توان خود با آن مقابله خواهیم کرد
- معمای استراتژیک | محاسبات امنیتی احمد الشرع در حفظ پایگاههای روسیه در سوریه
- شکست سخت قدرتنمایی نتانیاهو در آزمون ضاحیه
- اولین پایگاه نظامی فرامرزی چین در جایی که آن را «محرک احتمالی جنگ جهانی سوم» میدانند!
- انفجارهای شدید در بحرین و کویت/ سنتکام حملات به پایگاههایش را تأیید کرد
- توافق روی کاغذ، جنگ در میدان؛ روایتی از ناکامی شورای صلح غزه
- روسیه، از همسایه شمالی افغانستان تا متحد نظامی طالبان
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان
سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران که برای تبادلنظر با مقامهای ارشد پاکستان به اسلامآباد سفر کرده است، امروز شنبه با فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، پیرامون آخرین تحولات مرتبط با آتشبس و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه ایران و همکاری برای تقویت صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا بحث و تبادلنظر شد.
در این دیدار، وزیر خارجه از مساعی جمیله و تلاشهای ارزشمند دولت پاکستان بهویژه فیلد مارشال عاصم منیر برای برقراری آتشبس و خاتمه جنگ قدردانی کرده و دیدگاهها و ملاحظات کشورمان در این خصوص را تبیین کرد.
فرمانده ارتش پاکستان ضمن قدردانی از اعتماد ایران به پاکستان بهعنوان کشور همسایه و مسلمان جهت کمک به پیشبرد روند دیپلماتیک، آمادگی این کشور را برای تداوم تلاشهای میانجیگرانه پاکستان تا حصول نتیجه اعلام کرد.
ارسال نظرات